יום חמישי, 10 בינואר 2019

Backstreet Boys- 10 - Everybody - ARD - 1997 - 10.1.19 PARTY 09 ( HOT DANCE PARTY )

היום , יום חמישי , ד'  שבט , התשע"ט,      10.1.19
קישור לקליפ: 

Backstreet Boys
Backstreet Boys


היי משפחה , חברות וחברים אהובים 💜👄💛👄

מה לעשות , שכל דבר טוב בסופו של דבר נגמר ,

וכך גם מסיבת הריקודים המטריפה שלנו לשנת 2019 ,

בחרתי לסיים את המסיבה בסטייל עם להקת בנים מאד כשרונית, שאני מאד אוהב את שיריה , הבקסטריט בויז, וקיבלתי המלצות חמות על הלהקה ממופי , חברה מהכיתה של ארתור , אני חייב לומר , מופי יש לך טעם טוב.

הנה קישור מהפרק של ארתור , שמופי טורחת להגיד כמה שהיא אוהבת את הבקסטריט בויז , וכמובן הם מופיעים בפרק. 

קישור לפרק


אז חבר'ה יקרים שיר מס' 10 שלנו הוא: 
הבקסטריט בויז בשירם הענק "כולם" משנת 1997 ,

אך כהרגלנו בקודש קודם קמצוצון מידע על הבקסטריט בויז  בקסטריט בויזאנגלית: Backstreet Boys) היא להקת בנים אמריקנית. הלהקה הוקמה על ידי לו פרלמן בפלורידה בשנת 1993, נחשבת ללהקת הבנים המצליחה ביותר בהיסטוריה ולאחת הלהקות המצליחות ביותר בכל הזמנים - עם מכירות של מעל 140 מיליון אלבומים בכל העולם, מתוכם כ-42 מיליון אלבומים בארצות הברית. הלהקה קיבלה כוכב בשדרות הוליווד ב- 2013.
היזם האמריקני לו פרלמן, שהשכיר מטוסי סילון ללהקת ניו קידז און דה בלוק, התרשם מהצלחתה משנות ה-80 והחליט להקים להקת בנים חדשה. באודישנים שנערכו בעיר אורלנדו שבפלורידה בשנים 1992 ו-1993, נבחרו ניק קרטר, האווי דורו, אלכסנדר מקלין, קווין ריצ'רדסון ובן דודו בריאן ליטרל, המבוגר בהם בן 21. מלהיטיהם הגדולים ניתן למנות את : כולם  ,  גדול מהחיים , צורת לבי , הראה לי את המשמעות להיות בודד , אני רוצה זאת בדרך הזו  ועוד רבים אחרים.
במאי 2014 פירסמה הלהקה כי תגיע להופיע בישראל ביולי של אותה שנה, בשל הביקוש הרב לכרטיסים נקבעו שלוש הופעות בשלושה ימים רצופים. בעקבות מבצע צוק איתן בוטלו ביולי ההופעות והן התקיימו לבסוף באמפי רעננה במאי 2015.
הלהקה חזרה לישראל בפעם השנייה בהופעה לרגל חגיגות 25 שנים ללהקה שנערכה ב-22 באפריל 2018 בלייב פארק, ראשון לציון. 15 אלף כרטיסים נמכרו תוך שבוע אחד בלבד. 
לצערי , לא יצא לי להיות בהופעות , מקווה אולי בעתיד,
אוהב אותכם - ❤💙💚 הבקסטריט בויז - אתם ענקיים.

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙👄



שיר מס' 10 - הבקסטריט בויז- כולם - 1997



כולם, כן
נענעו את הגוף שלכם, כן
כולם, כן
נענעו את הגוף שלכם נכון 
הבקסטריט חוזרים, כן



היי, כן
אוי אלוהים שלי, חזרנו שוב
אחים, אחיות, כולם לשיר
הולכים להביא לכם את הטעם, להראות לכם איך 

יש לנו שאלה עבורכם , כדאי שתענו עכשיו, כן



האם אני מקורי ?
כן
האם אני היחיד?
כן
האם אני סקסי ?
כן
האם אני כל מה שאת צריכה ? 
יותר טוב שתנועע את גופך עכשיו


כולם, כן 
נענעו את הגוף שלכם, כן 
כולם, כן 
נענעו את הגוף שלכם נכון 
הבקסטריט חוזרים, כן


עכשיו הניפו את הידיים למעלה באוויר
סובבו אותם סביב כאילו שפשוט לא אכפת לכם
אם אתם רוצים מסיבה תן לי לשמוע אתכם צועקים 
כי אנו חוזרים על כך שוב , כן 


אני מקורי?
האם אני מקורי ? 
כן 
האם אני היחיד? 
כן 
האם אני סקסי ? 
כן 
האם אני כל מה שאת צריכה ? 
יותר טוב שתנועע את גופך עכשיו


כולם, כן 
נענעו את הגוף שלכם, כן 
כולם, כן 
נענעו את הגוף שלכם נכון 
הבקסטריט חוזרים, כן


אז כולם, בכל מקום
אל תפחדו, אין לכם פחד
אני הולך לספר לעולם, לגרום לכם להבין 
כל עוד שתהיה מוסיקה, אנו נחזור שוב


כולם, כן 
נענעו את הגוף שלכם, כן 
כולם, כן 
נענעו את הגוף שלכם נכון 
הבקסטריט חוזרים, כן
כולם, כן 
נענעו את הגוף שלכם, כן 
כולם, כן 
נענעו את הגוף שלכם נכון 
הבקסטריט חוזרים, כן

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙👄





 Backstreet Boys- Everybody -Chords




















Everybody, yeah
Rock your body, yeah
Everybody, yeah
Rock your body right
Backstreet's back, alright

Hey, yeah
Oh my God, we're back again
Brothers, sisters, everybody sing
Gonna bring the flavor, show you how
Gotta question for you better answer now, yeah

Am I original?
Yeah
Am I the only one?
Yeah
Am I sexual?
Yeah
Am I everything you need?
You better rock your body now

Everybody
Yeah
Rock your body
Yeah
Everybody
Rock your body right
Backstreet's back, alright
Alright

Now throw your hands up in the air
Wave them around like you just don't care
If you wanna party let me hear you yell
Cuz we got it goin' on again
Yeah

Am I original?
Yeah
Am I the only one?
Yeah
Am I sexual?
Yeah
Am I everything you need?
You better rock your body now

Everybody
Yeah
Rock your body
Yeah
Everybody
Rock your body right
Backstreet's back, alright
Alright

So everybody, everywhere
Don't be afraid, don't have no fear
I'm gonna tell the world, make you understand
As long as there'll be music, we'll be comin' back again

Everybody, yeah
Rock your body, yeah
Everybody
Rock your body right (rock your body right)
Backstreet's back
Everybody (everybody)
Yeah (rock your body)
Rock your body (everybody)
Yeah (everybody rock your body)
Everybody (everybody, rock your body)
Rock your body right (everybody)
Backstreet's back, all right










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...