יום שישי, 11 בינואר 2019

The Animals - 01 - Don't Let Me Be Misunderstood - 1965 - ARD - 11.1.19 PARTY 10 ( 60'S ROCK BANDS PARTY)

היום , יום שישי , ה' שבט , התשע"ט,      11.01.19

קישור לקליפ:
The Animals
שבת שלום ומבורך משפחה, חברות וחברים יקרים . ❤💙
משום מה , קמתי היום עם מצב רוח נוסטלגי , וחשק להאזין ללהקות משנות השישים ואילך , כך שאני פותח עם מסיבת הנוסטלגיה שלנו .נתחיל עם להקת האנימלז ( החיות ) , וכהרגלנו בקודש קמצוצון מידע על הלהקה הנפלאה הזו : (החיות) הייתה להקת רוק בריטית מהעיר ניוקאסל מתחילת שנות ה-60, אשר הוקמה כהכללה ללהקת ה-The Beatles (החיפושיות) בת זמנם. חברי הלהקה לבשו חליפות ועטו תסרוקות הדומות לאלה של חברי הביטלס, אך חליפותיהם נשאו צבעים שונים מאלה של הביטלס, ונטו לרוב לגווני הצהוב. הלהקה הוקמה על ידי אלן פרייס ובשנת 1962 הצטרף אליה הסולן אריק ברדון. בינואר 1964 עברה הלהקה ללונדון והוחתמה על ידי המפיק מיקי מוסט שהשיג להם חוזה בחברת Columbia. בתחילת 1967 הקים אריק ברדון את להקת "אריק ברדון והחיות" שהלהיט הידוע והמצליח ביותר שלה היה : לילות סן פרנסיסקו
הרכב הלהקה : אריק ברדן - סולן הלהקה - קולות, 
אלן פרייס - קולות , קלידים , צ'אד צ'אנדלר - גיטרת באס 
( נפטר בשנת 1996 ) , הילטון וולנטיין - גיטרות , 
ג'ון סטיל - תופים , דייב רווברי - קלידים ( נפטר בשנת 2003 ) , ברי ג'נקינס - תופים. הרכבי הלהקה השתנו עם השנים. תק' פעילות הלהקה : 1962-1969 , 2003- 2008 , 2016 עד היום ידועה כ"אריק ברדן והחיות".
מלהיטיה הידועים : בית השמש העולה - 1964 , אני בוכה - 1965 , אל תביני אותי לא כהלכה - 1965 , עלינו לצאת ממקום זה - 1965  ועוד רבים אחרים . להיום בחרתי בשירם היפיפה משהו - אל תביני אותי לא כהלכה משנת 1965 .
שיר מס' 1 - החיות - אל תביני אותי לא כהלכה - 1965

💜👄💛👄💚👄💙👄❤👄💜👄❤👄


The Animals

שיר מס' 1 - החיות - אנא אל תביני אותי לא כהלכה - 1965

מותק, האם את מבינה אותי עכשיו?
לפעמים אני קצת עצבני.
אך אינך יודעת שאף בן אדם לא יכול להיות תמיד מלאך,
כשדברים לא מסתדרים ,  נראה שאני נעשה רע.
אני פשוט נשמה עם כוונות טובות
הו אלוקים, אנא אל תביני אותי לא כהלכה.


מותק, לפעמים איני מתנהג באחריות;
עם שמחה,  שקשה להסתיר.
ולעיתים נראה שכל מה שאני עושה זה לדאוג;
ואז את רואה את הצד האחר שבי.
אני פשוט נשמה עם כוונות טובות
הו אלוקים, אנא אל תביני אותי לא כהלכה.


אם אני נראה מרוגז,
אני רוצה שתדעי;
שאף פעם איני רוצה להוציא את זה עלייך.
בחיים יש בעיות,
וגם לי יש את חלקי;
וזה דבר שאף פעם איני מתכוון לעשות;
כי אני אוהב אותך.


הו,
מותק, אינך יודעת אני רק בן אדם;
יש לי מחשבות כמו לכל אחד אחר.
לפעמים אני מוצא את עצמי, אלוקים, שאני מתחרט;
על דבר טיפשי, על דברים פשוטים קטנים שעשיתי.
אני פשוט נשמה עם כוונות טובות
הו אלוקים, אנא אל תביני אותי לא כהלכה.


כן אני פשוט נשמה עם כוונות טובות
הו אלוקים, אנא אל תביני אותי לא כהלכה.


כן אני פשוט נשמה עם כוונות טובות
הו אלוקים, אנא אל תביני אותי לא כהלכה.


כן אני פשוט נשמה עם כוונות טובות
הו אלוקים, אנא אל תביני אותי לא כהלכה.






💜👄💛👄💚👄💙👄❤👄💜👄❤👄

The Animals


The Animals - Don't Let Me Be Misunderstood - 1965- Chords







💜👄💛👄💚👄💙👄❤👄💜👄❤👄





The Animals - Don't Let Me Be Misunderstood - 1965- Lyrics

Baby, do you understand me now
Sometimes I feel a little mad
Well, don't you know that no-one alive
Can always be an angel
When things go wrong I seem to be bad

I'm just a soul who's intentions are good
Oh Lord, please don't let me be misunderstood

If I seem edgy, I want you to know
That I never meant to take it out on you
Life has it's problems and I've got my share
And that's one thing I never meant to do

'Cause I love you
Baby, don't you know I'm just human
And I've thoughts like any other man
And sometimes I find myself alone and regretting
Some foolish thing, some foolish thing I've done

But I'm just a soul who's intentions are good
Oh Lord, please don't let me be misunderstood

If I seem edgy, I want you to know
That I never meant to take it out on you
Life has it's problems and I've got my share
And that's one thing I never meant to do

'Cause I love you
Baby, don't you know I'm just human
And I've thoughts like any other man
But sometimes I find myself alone regretting
Some foolish thing, some foolish thing I've done

But I'm just a soul who's intentions are good
Oh Lord, please don't let me be misunderstood

'Cause I'm just a soul who's intentions are good
Oh Lord, please don't let me be misunderstood

Oh Lord, don't let me be misunderstood
Don't let me be, don't let me be misunderstood
No, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no

מילים: Bennie Benjamin / Gloria Caldwell / Sol Marcus
Don't Let Me Be Misunderstood מילים ©‏ Warner Chappell Music France












💜👄💛👄💚👄💙👄❤👄💜👄❤👄











The Animals




















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...