יום רביעי, 9 בינואר 2019

Madonna - 09 - True Blue - 1986 - ARD - 9.1.19 PARTY 09 ( HOT DANCE PARTY )

היום , יום רביעי , ג'  שבט , התשע"ט,      9.1.19
קישור לקליפ:    Madonna - True Blue
  

Madonna

💜👄💛👄💚👄💙👄❤👄💜👄❤👄

היי לכולם , אנו ממשיכים עם מסיבת הריקודים המטורפת לשנת 2019 , הגענו לשיר מס' 9 . פה אנו מוצאים את מדונה משנת 1986 בשירה - עצובה באמת . קמצוצון מידע על מדונה המעלפת:
מדונה לואיז צ'יקוניאנגלית: Madonna Louise Ciccone; נולדה ב-16 באוגוסט 1958) המוכרת בשמה הפרטי מדונה, היא זמרת, מעצבת אופנה, שחקנית, רקדנית, ואשת עסקים אמריקאית. מדונה נולדה וגדלה במישיגן ועברה לניו יורק ב-1977 כדי להתקדם בקריירת הריקוד שלה. ראשית פרסומה החל בשנות השמונים כאשר זכתה להתייחסות רבה מרשת MTV, והיא נחשבת כיום לאחת האמניות המצליחות ביותר בהיסטוריה ומכונה בתקשורת "מלכת הפופ". במהלך 35 שנות הקריירה שלה היא זכתה ביותר מ-300 פרסים שכוללים כ-7 פרסי הגראמי, 2 פרסי גלובוס הזהב, ו-20 פרסי VMA מתוך 68 מועמדויות שהחזיקה בשיא של 25 שנה עד ל-2016 "האמנית עם מספר הפרסים הרב ביותר" ובשנת 1989 היא זכתה בפרס מפעל חיים מיוחד על שם מייקל ג'קסון שגם הפכה לזמרת הראשונה שקיבלה אותו. למדונה קיימים כ-13 אלבומי אולפן ש-7 מתוכם נמכרו ביותר מ-10 מיליון עותקים בעולם, והיא נחשבת כאמנית הנמכרת ביותר בהיסטוריה לפי ספר השיאים של גינס עם יותר מ-300 מיליון תקליטים. הונה של מדונה עומד על כ-800 מיליון דולר, מה שהופך אותה לאמנית עם השווי הגדול ביותר בכל הזמנים, ביחד עם סלין דיון. ונעבור לשירנו: עצובה באמת (כחול אמיתי):
True Blue (בעברית:כחול אמיתי) הוא סינגל של הזמרת מדונה מתוך אלבומה השלישי True Blue. השיר יצא כסינגל השלישי מהאלבום ב-17 בספטמבר 1986 על ידי חברת התקליטים סייר רקורדס.

עם יציאתו נכנס השיר אל המקום ה-3 במצעד הבילבורד הוט 100, ה-4 במצעד שבאיטליה, ה-1 במצעד שבקנדה, וה-1 במצעד הסינגלים הבריטי. 

השיר נכתב על ידי מדונה וסטיב בריי ועוסק ברגשות שלה כלפיי בעלה לשעבר שון פן. מבחינה מוזיקלית השיר הוא שיר דאנס-פופ אשר משלב גיטרות, סינתיסייזר, קלידים ותופים. הפזמון מגובה בקולות רקע חלופיים המשלבים התקדמות של אקורד מה שמאפיין בדרך כלל מוזיקת דו-וופ.

השיר זכה לביקורות חיוביות מהמבקרים שכינו אותו כשיר "מאיר" ו"רטרו קל חמוד". השיר זכה להצלחה כאשר הגיע לפסגת המצעדים בבריטניה, אירלנד וקנדה. בארצות הברית הוא הגיע למקום ה-3 והיה לשיר ה-10 של מדונה שמגיע לעשירייה הפותחת והשיר התשיעי שלה במדינה שמגיעה לחמישייה הפותחת. 


💜👄💛👄💚👄💙👄❤👄💜👄❤👄







💜👄💛👄💚👄💙👄❤👄💜👄❤👄



אז קבלו בתשואות רמות את שיר מס' 9 במסיבת הריקודים:



שיר מס' 9 - מדונה - עצובה באמת - 1986


היו לי גברים אחרים,
הסתכלתי לתוך עיניהם.
אך מעולם לא ידעתי אהבה,
עד שנכנסת דרך דלתי.

היו לי שפתיים אחרות,
הפלגתי על אלף אניות.
אך לא משנה לאן אלך,
אתה האחד בשבילי, את זה אני יודעת, כי זו;

אהבה אמתית,
אתה האחד שעליו אני חולמת.
לבך מתאים לי כמו כפפה,
ואני אהיה עצובה באמת, יקירי אני אוהבת אותך.

שמעתי את כל המשפטים,
בכיתי כל כך הרבה פעמים.
דמעות אלו לא ייזלו שוב,
אני כה מתרגשת כי אתה חברי הטוב ביותר.
אז אם אי פעם יהיה לך ספק,
תתהה מה האהבה היא.
רק תחשוב ותזכור יקירי,
מילים אלו שלחשתי באוזנך, אני אומרת;

אהבה אמתית,
אתה האחד שעליו אני חולמת.
לבך מתאים לי כמו כפפה,
ואהיה באמת עצובה, יקירי אני אוהבת אותך.

אהבה אמתית,
אתה האחד שעליו אני חולמת.
לבך מתאים לי כמו כפפה,
ואהיה עצובה באמת, יקירי אני אוהבת אותך.

לא עוד עצב, אני נושקת לזה לשלום;
השמש מתפרצת מתוך השמיים.
חיפשתי בכל העולם מישהו כמוך,
אינך יודע, אינך יודע שזו;

אהבה אמתית, הו יקירי, אהבה אמתית, הו יקירי;
אהבה אמתית, הו יקירי, אהבה אמתית, זו.
*2

אמתית, אז אם אי פעם יהיה לך ספק;
תתהה מה האהבה היא.
רק תחשוב ותיזכר יקירי;
את אלו המילים שלחשתי באזנך, אני אומרת;

לא עוד עצב, אני נושקת לו לשלום;
השמש מתפרצת מתוך השמיים.
חיפשתי בכל העולם מישהו כמוך,
אינך יודע, אינך יודע שזו;

אהבה אמתית,
אתה האחד שעליו אני חולמת.
לבך מתאים לי כמו כפפה,
ואהיה עצובה באמת, יקירי אני אוהבת אותך.

אני אוהבת אותך.
לה לה לה...

ואהיה באמת עצובה, יקירי אני אוהבת אותך.

אהבה אמתית, הו יקירי, אהבה אמתית, הו יקירי;
אהבה אמתית, הו יקירי, אהבה אמתית זו...


💜👄💛👄💚👄💙👄❤👄💜👄❤👄


💜👄💛👄💚👄💙👄❤👄💜👄❤👄



Madonna - True Blue - 1986 - Chords







💜👄💛👄💚👄💙👄❤👄💜👄❤👄




Madonna - True Blue - 1986 - Lyrics



written by Madonna and Stephen Bray
Track 6, Time: 4:16
-------------------------
(Spoken:)
Hey!
What?
Listen...

I've had other guys
I've looked into their eyes
But I never knew love before
'Til you walked through my door
I've had other lips
I've sailed a thousand ships
But no matter where I go
You're the one for me baby this I know, 'cause it's

Chorus:

True love
You're the one I'm dreaming of
Your heart fits me like a glove
And I'm gonna be true blue baby I love you

I've heard all the lines
I've cried oh so many times
Those tear drops they won't fall again
I'm so excited 'cause you're my best friend
So if you should ever doubt
Wonder what love is all about
Just think back and remember dear
Those words whispered in your ear, I said

(chorus twice)

Intermediate:

No more sadness, I kiss it good-bye
The sun is bursting right out of the sky
I searched the whole world for someone like you
Don't you know, don't you know that it's

True love, oh baby, true love, oh baby
True love, oh baby, true love it's
(repeat)

True, so if you should ever doubt
Wonder what love is all about
Just think back and remember dear
Those words whispered in your ear, I said

(intermediate)
(chorus)

'Cause it's

True love, oh baby, true love, oh baby
True love, oh baby, true love it's
(repeat)


💜👄💛👄💚👄💙👄❤👄💜👄❤👄













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...