יום שבת, 4 במאי 2019

Jason Donovan - 06- Too Many Broken Hearts - 1989 - ARD - 4.5.19 PARTY 15 ( 80's Hot Party)

היום , יום שבת , כ"ט  ניסן  , התשע"ט,      4.5.19 

קישור לקליפ: 

ג'ייסון דונובן

ג'ייסון דונובן



💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛

היי משפחה , חברות וחברים קסומים 💖💜💚💙
איך המרגש ??? האם קשר בין בני זוג , שהגיע למבוי סתום , האם יש טעם להמשיך יחד , ולא "לפרק את החבילה"
?  אם ההרגשה היא , שהנתינה היא חד צדדית , מצידו של אחד מבני הזוג , ויש חוסר איכפתיות של הצד השני .
כמובן , שזה תלוי אם נותרה אהבה בין השניים , וניתן לגשר על הפערים , ולבנות את הקשר מחדש.
ניתן גם לגשת לייעוץ זוגי לקבלת עזרה. וכך אני מגיע אתכם שוב למסיבת שירי שנות השמונים  הלוהטת שלנו , ממש כאן בבלוג המוזיקה האישי שלי ARD . הגענו לשיר מס' 6 - פה אנו מוצאים את ג'ייסון דונובן - בשיר - יותר מדי לבבות שבורים משנת 1989 , שיר רומנטי במיוחד , שמן הסתם נוגע קמעה בנושא שהעליתי . אך תחילה כהרגלנו בקודש קמצוצון מידע על ג'ייסון המוכשר:

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛
ג'ייסון דונובן


ג'ייסון דונובן יליד יוני 1968 , כיום בן 50 , הוא שחקן וזמר אוסטרלי , וידוע לנו מהסדרה "שכנים שכנים" שם גילם את דמותו של סקוט רובינסון לצידה של קיילי מינוג המגלמת את שרלין מיטשל , ושניהם כמובן במערכת יחסים רומנטית .  ב-1989 עזב את "שכנים שכנים", וזאת בכדי לפנות זמן לקריירה מוזיקלית. הסינגל הראשון שהקליט, 
"Nothing Can Divide Us" הגיע למקום החמישי בבריטניה ולמקום הראשון בהונג קונג וביפן. הסינגל הבא, "Especially for You", שהיה דואט בינו לבין 
קיילי מינוג, הגיע למקום הראשון במצעדי המכירות בבריטניה, והגיע למקום הרביעי בטבלת המכירות השנתית בממלכה ב-1988. הסינגל השלישי, 
"Too Many Broken Hearts", הגיע אף הוא לראש מצעד המכירות בבריטניה. במאי 1989 יצא אלבומו הראשון, "Ten Good Reasons". גם האלבום זכה להצלחה גדולה ובמשך 3 שבועות ברציפות עמד בראש טבלת המכירות בבריטניה. סינגל נוסף מתוך האלבום, גירסת כיסוי ל-"Sealed with a Kiss" של בובי וינטון, הגיע אף הוא למקום הראשון במצעדי המכירות.
ב-1990 השתתף לראשונה בסרט קולנוע, "שבועה", בו גילם את דמותו של חייל שנשבה בידי היפנים במלחמת העולם השנייה. ב-1991 עלה לראשונה על בימת התיאטרון, כשגילם את דמותו של יוסף במחזמר יוסף וכתונת הפסים המשגעת בתיאטרון לונדון פלדיום שבלונדון. דונובן גילם את התפקיד במשך שנתיים, עד 1993. שיר הנושא של המחזמר, "Any Dream Will Do", הגיע אף הוא לראש מצעד המכירות בבריטניה.
בשנת 1992 הגיש דונובן תביעת דיבה נגד המגזין 
"The Face", בו נכתב כי הוא הומוסקסואל. הוא זכה ב-200 אלף ליש"ט, אך הוא הצטייר כהומופוב ותדמית זו גרמה לנזק אנוש לקריירה שלו. האלבום הראשון שהוציא לאחר מכן, "All Around The World" נכשל, ואף לא שווק באוסטרליה. באוטוביוגרפיה שפרסם ב-2007, ציין דונובן כי הטעות הגדולה ביותר שעשה בקריירה שלו הייתה התביעה נגד "The Face". בעקבות חוסר ההצלחה הידרדר דונובן לשימוש בסמים.
בינואר 1995 אושפז לאחר שחווה התקף כתוצאה משימוש בקוקאין במהלך מסיבת יום ההולדת של הדוגמנית קייט מוס. בהמשך אותה שנה, השתתף בסרט הקולנוע "The Last Bullet".
ב-1998 השתתף במופע הקולנוע של רוקי, שם פגש את מי שתהיה אם ילדיו, אנג'לה מלוץ'. בעידודה, נגמל לגמרי מהשימוש בסמים. מאז שנת 2000 גילם מספר תפקידים קטנים בקולנוע, וב-2003 גילם את דמותו של עורך הדין ריצ'רד סוואג' בסדרת הטלוויזיה האוסטרלית "MDA". ב-2004 שב לבימת התיאטרון, כשהשתתף במחזמר המבוסס על סרט הקולנוע "צ'יטי צ'יטי בנג בנג", שהוצג בלונדון פלדיום.
בשנת 2006 השתתף דונובן בעונה השישית של תוכנית המציאות הבריטית "I'm a Celebrity…Get Me Out of Here" (מעין גרסה של "הישרדות" המיועדת לסלבריטאים) וסיים במקום השלישי. ב-2007 לוהק לאופרת הסבון "Echo Beach", אך היא ירדה מהמרקעים לאחר 12 פרקים בלבד. ב-2008 החליף את ג'רמי סטנפורד בתפקיד מיצי במחזמר המבוסס על הרפתקאותיה של פריסילה, מלכת המדבר, בתיאטרון פאלאס בלונדון. נכון לראשית 2010, הוא עדיין משתתף במחזמר.
ב-2006 הוציא אלבום אוסף משיריו, וב-2008 הוציא אלבום עם שירים חדשים ("Let It Be Me"), לראשונה מזה 15 שנה. האלבום הגיע למקום ה-28 במצעדי המכירות בבריטניה. 

אז ללא הפסקות מיותרות קבלו את שיר מס' 6 :



💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛
ג'ייסון דונובן וקיילי מינוג בסדרה - "קרובים קרובים "
💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛

שיר מס' 6- ג'ייסון דונובן- יותר מדי לבבות שבורים - 1989

אמש בלילה דיברת על עזיבה
אמרתי שאיני יכול לתת לך ללכת
זה לא רק רגש רגשי (אמוציונאלי )
אני צריך את גופך ונשמתך

את נותנת לי סיבה אחת טובה לעזוב אותי
אתן לך עשר סיבות טובות להישאר
את היחידה , שבה אני מאמין
הייתי נפגע, הייתי נפגע, אם היית מתרחקת

יותר מדי לבבות שבורים בעולם
יש יותר מדי חלומות , שניתן לשבור (לחצות ) לשניים
יותר מדי לבבות שבורים בעולם
אז אני לא אוותר על הקרב בשבילך

העולם מלא אנשים בודדים
שמעולם לא שמרו את אהבתם
ליל אמש ניסיתי להגיע אליך
אבל איכשהו זה לא היה מספיק

אז אמרתי, אתה לא יכול לחכות קצת יותר
אני 'אני אתן לך את כל מה שאוהב צריך לתת
זה לא הגאווה שלי אבל האהבה שלי כי הוא חזק יותר
הייתי נפגע; הייתי נפגע, אם היית מתרחקת


יותר מדי לבבות שבורים בעולם
יש יותר מדי חלומות , שניתן לשבור (לחצות ) לשניים
יותר מדי לבבות שבורים בעולם

אז אני לא אוותר על הקרב בשבילך


יותר מדי לבבות שבורים בעולם
יש יותר מדי חלומות , שניתן לשבור (לחצות ) לשניים
יותר מדי לבבות שבורים בעולם
אז אני לא אוותר על הקרב בשבילך


את נותנת לי סיבה אחת טובה לעזוב אותי
אתן לך עשר סיבות טובות להישאר
את היחידה , שבה אני מאמין
הייתי נפגע, הייתי נפגע, אם היית מתרחקת


יותר מדי לבבות שבורים בעולם
יש יותר מדי חלומות , שניתן לשבור (לחצות ) לשניים
יותר מדי לבבות שבורים בעולם
אז אני לא אוותר על הקרב בשבילך





💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛
ג'ייסון דונובן

ג'ייסון דונובן

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛

Jason Donovan - Too Many Broken Hearts - 1989 - Chords







💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛
ג'ייסון דונובן

ג'ייסון דונובן וקיילי מינוג

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛

Jason Donovan - Too Many Broken Hearts - 1989 - Lyrics

Last night you talked about leaving
I said I can't let you go
It's not just emotional feeling
I need you body and soul
You give me one good reason to leave me
I'll give you ten good reasons to stay
You're the only one I believe in
I'll be hurt, I'll be hurt if you walked away

Too many broken hearts in the world
There's too many dreams can be broken in two
Too many broken hearts in the world
So I won't give up the fight for you

The world is full of lonely people
Who never held on to love
Last night I tried to reach you
But somehow it wasn't enough

So I said: "Can't you wait a bit longer?"
I'll give you all that a lover should give
It ain't my pride but my love that is stronger
I'll be hurt, I'll be hurt if you walked away


Too many broken hearts in the world
There's too many dreams can be broken in two
Too many broken hearts in the world
So I won't give up the fight for you

Too many broken hearts in the world
There's too many dreams can be broken in two
Too many broken hearts in the world
So I won't give up the fight for you

You give me one good reason to leave me
I'll give you ten good reasons to stay
You're the only one I believe in
I'll be hurt, I'll be hurt if you walked away
Too many broken hearts in the world
There's too many dreams can be broken in two
Too many broken hearts in the world
So I won't give up the fight for you

Too many broken hearts in the world
There's too many dreams can be broken in two
Too many broken hearts in the world
So I won't give up the fight for you

Too many broken hearts in the world
There's too many dreams can be broken in two
Too many broken hearts in the world
So I won't give up the fight for you



💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛
ג'ייסון דונובן










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...