יום ראשון, 5 במאי 2019

A-Ha - 07 - Take on Me - 1985 - ARD - 5.5.19 PARTY 15 ( 80's Hot Party)

היום , יום ראשון , ל'  ניסן  , התשע"ט,      5.5.19 
קישור לקליפ: 

א-הא

א-הא

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛

היי משפחה , חברות וחברים אהובים 💖💜💚💙
מאד עצוב וכואב לי מה שקורה בדרום הארץ , כל מטחי הרקטות של החמאס הנבלות , שמשוגרים אל עבר תושבי הדרום . החמאס הכולרות רוצים לכלותינו , ולהוציא את כולנו משלוותנו , להרוס את חייהם של תושבי הדרום , שאינם מסוגלים לנהל חיים סדירים ושקטים , לישון , והילדים לא יכולים ללכת לבתי הספר , וזאת עוד לאחר ששרפו את כל הדרום עם בלוני נפץ . זה נראה כאילו שאווירת הנכאים של ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה לא רוצה לעזוב אותנו.
אני מאחל מכל הלב לתושבי הדרום :שלווה , שקט , רוגע , ביטחון יציב , וימים טובים ומשמחים יותר ,
ולחמאס שילכו לאלף עזאזל , כמה שנאמר :
"הקם להורגך , השכם להורגו "  , ובכל זאת אני מעדיף כמובן שיהיה שלום ואחווה , מה שלא נראה לצערי באופק.
ובכדי לשפר את מצב רוחנו , ולהרים את המורל הירוד ,
אני ממשיך במסיבת שירי שנות השמונים . הגענו לשיר מס' 7 - להקת א-הא בשירם משנת 1985 - קחי אותי
אך קודם קמצוצון מידע על להקת א-הא הגדולים:


א-הא

א-הא היא להקת פופ רוק נורבגית ,שהוקמה בשנת 1982על ידי הסולן מורטן הארקט, הקלידן מאגנה פיורהולמן והגיטריסט פול וואקטר-סאבוי. הלהקה זכתה להצלחה רבה בשנות ה - 80לאחר הפסקת פעילות קצרה בשנות ה-90 חזרה הלהקה לפעילות מלאה עד להתפרקותה בסוף שנת 2009. הלהקה שבה לפעול ב-2015
המעריצים בישראל זכו לראות את להקת א-הא בהופעה באמפי פארק רעננה ב - 21.6.2018 . מלהיטיהם הגדולים ניתן למנות את:
קחי אותי (1985), השמש תמיד זורחת בטלוויזיה (1985),
איבדתי אותך (1986), בכה זאב (1986), וג'יימס בונד - באיזור המסוכן (1987) - שיר הנושא של הסרט , ועוד רבים טובים אחרים. 

"Take On Me" הוא שיר סינת'פופ שמשלב נגינה של גיטרות אקוסטיות, קלידים, וסינתיסייזרים. 

לשיר הופקו שני וידאו קליפים. ברקע הווידאו קליפ הראשון הושמעה הגרסה הראשונה של השיר משנת 1984, אשר הייתה שונה במעט מן הגרסה המוכרת. וידאו קליפ זה הציג את הלהקה מבצעת את השיר על רקע כחול, כשמדי פעם נראית מתעמלת קרקע המבצעת גלגולים

קישור לווידיאו קליפ 1 - 1984



הווידאו קליפ השני בוים על ידי סטיב בארון וצולם בבית הקפה "Kim's Café" שבלונדון במהלך שנת 1985. נעשה בו שימוש בטכניקה מיוחדת המכונה "Rotoscoping" ומשלבת בין הנפשה ללייב אקשן. בסביבות 3,000 פריימים עובדו מחדש במסגרת טכניקת ה-Rotoscoping על מנת שייראו כאילו צוירו בעיפרון – תהליך אשר ארך 16 שבועות. 

הנושא המרכזי של הווידאו קליפ השני הוא סיפור פנטזיה רומנטי. הקליפ נפתח עם רצף איורי קומיקס המציג מרוץ אופנועים שגיבורו מגולם על ידי מורטן הארקט (סולן א-הא). הקליפ עובר לצילום רגיל של בית קפה, ובו בחורה (השחקנית באנטי ביילי) המעיינת בחוברת קומיקס שאיורים ממנה הוצגו קודם, בשעה שמלצרית מגישה לה ספל קפה וחשבון. הבחורה ממשיכה לעיין בקומיקס, רואה כי הגיבור ניצח במירוץ, ומבחינה כי דמותו נעה בתוך הריבוע המציג את פתיחת בקבוק השמפניה שלאחר הזכייה, וכי הוא מביט בה. היא הופכת את הדף ונדהמת לגלות שהגיבור ממשיך להביט בה ואף קורץ לה, ורגע לאחר מכן מושטת ידו המצוירת מתוך הקומיקס ומזמינה אותה פנימה. יתר יושבי בית הקפה אינם מבחינים במתרחש.

הבחורה נכנסת לקומיקס והגיבור שר לה ומציג בפניה את עולמו. בשלב זה יש מעבר בין איורים לצילומים רגילים של הבחורה ושל שלושת חברי א-הא המבצעים את השיר.
בינתיים במסעדה, המלצרית חוזרת לשולחן של הבחורה ומגלה שהיא כבר לא נמצאת.
וזהו פשוט צפו בקליפ האדיר הזה , שמכר למעלה מ - 7 מיליוני עותקים ברחבי העולם .
חוויה מענגת במינה. 

אז קבלו במחיאות כפיים סוערות את שיר מס' 7:


💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛

שיר מס' 7 - א-הא - קחי אותי - 1985:


אנו משוחחים
אני לא יודע מה אני אומר
אני אגיד זאת בכל מקרה
היום , עוד יום למצוא אותך
מתרחקת
אני אבוא למען אהבתך , אוקיי ?


קחי אותי ( קחי אותי )
קחי אותי ( קחי אותי )
אני אלך
בתוך יום או יומיים


מיותר לציין
אני מהמר ומסתיים
אך אני מתרחק
ללמוד לאט שהחיים בסדר 
אמרי אחריי
לא עדיף להיות בטוח מאשר להצטער


קחי אותי ( קחי אותי )
קחי אותי ( קחי אותי )
אני אלך
בתוך יום או יומיים


או, הדברים , שאת אומרת
האם זה חיים? או סתם להשמיע את דאגותיי
את כל הדברים , שאני צריך לזכור
את מתחמקת
אני אבוא אלייך בכל מקרה



קחי אותי ( קחי אותי )
קחי אותי ( קחי אותי )
אני אלך
בתוך יום
קחי אותי ( קחי אותי )
קחי אותי ( קחי אותי )
אני אלך
בתוך יום

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛


A-Ha -  Take on Me - 1985 - Chords



💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛
א-הא

א-הא
💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛

A-Ha -  Take on Me - 1985 - Lyrics


We're talking away
I don't know what
I'm to say I'll say it anyway
Today's another day to find you
Shying away
I'll be coming for your love, okay?

Take on me, (take on me)
Take me on, (take on me)
I'll be gone
In a day or two

So needless to say
I'm odds and ends
I'll be stumbling away
Slowly learning that life is OK
Say after me
It's no better to be safe than sorry

Take on me, (take on me)
Take me on, (take on me)
I'll be gone
In a day or two

Oh the things that you say
Is it live or
Just to play my worries away
You're all the things I've got to remember
You're shying away
I'll be coming for you anyway

Take on me, (take on me)
Take me on, (take on me)
I'll be gone
In a day

(Take on me, take on me)
(Take me on, take on me)
I'll be gone (take on me)
In a day (take me on, take on me)
(Take on me, take on me)
(Take me on, take on me)
(Take on me

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛
א-הא
א-הא





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...