יום שלישי, 12 במרץ 2019

Kelly Clarkson - 02- Because Of You - 2004 - ARD - 12.3.19 PARTY 14 ( TOUCHING & EXCITING FEMALE SINGERS PARTY)

היום , שלישי , ה'  אדר ב'  , התשע"ט,    12.3.19  
קישור לקליפ: 
קלי קלרקסון

קלי קלרקסון

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙
היי משפחה, חברות וחברים מקסימים 💜👄💛👄💚
אני מקווה שכולם שמחים , מאושרים ובריאים , ברשותכם אני ממשיך אתכם עם מסיבת הזמרות עם השירים המרגשים ביותר , הגענו לשיר מס 2 - וכאן אנו מוצאים זמרת מרגשת ביותר , שכמובן אני מאד אוהב , נכון ניחשתם נכון מדובר בקלי קלרקסון בשירה - בגללך משנת 2004 , אך תחילה קמצוצון מידע על קלי המקסימה:
💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙
קלי בריאן קלרקסון (באנגלית: Kelly Brianne Clarkson; נולדה ב־24 באפריל 1982) היא זמרת פופ אמריקאית והזוכה בעונה הראשונה של "אמריקן איידול". ב־2002, לקראת עליית תוכנית המציאות המוזיקלית "אמריקן איידול", רשמה אותה חברה למיונים לתוכנית. התוכנית קיבלה את קלרקסון והיא זכתה במקום הראשון והפכה בן רגע לכוכבת פופ מצליחה. בשנת 2003  יצא אלבום ראשון -  Thankful מכר כ־3 מיליון עותקים  ברחבי העולם, ובארצות הברית הוא השיג תואר של 
"פלטינה כפולה". הלהיטים הידועים מאלבום זה הם השירים "A Moment Like Thisו-"Miss Independent".
ב-דצמבר 2003, השתתפה קלרקסון בתחרות "וורלד איידול" שהתקיימה בלונדון. בתחרות השתתפו זוכי העונה הראשונה של התוכנית ממספר מדינות. קלרקסון הגיעה למקום השני, והזוכה היה קורט נילסן, זוכה האיידול הנורווגי.  בשנת 2004 יצא אלבומה השני - Breakaway. האלבום מכר כ-11 מיליון עותקים ברחבי העולם והשיג את התואר "אלבום פלטינה" במדינות רבות בעולם. קלרקסון לקחה חלק בכתיבת האלבום ומספר אמנים ידועים נוספים כתבו שיר לאלבום. האלבום הוציא מספר סינגלים מצליחים, ביניהם: "Behind These Hazel Eyes" ו-"Since U Been Gone". ב-2006, זכתה קלרקסון בשני פרסי גראמי בקטגוריות: "הופעת השנה של זמרת פופ" ו"אלבום הפופ של השנה". בנוסף באותה שנה, היא הפכה לזמרת עם מספר ההשמעות ברדיו הרב ביותר באוסטרליה. ב-2006, יצאה קלרקסון לסיבוב הופעות באירופה והחלה לעבוד על האלבום השלישי שלה. בשנת 2007 יצא האלבום - 
My December, הסינגל הראשון מתוכו היה 
"Never Again", שכתבה קלרקסון ב-2005 על אהבה נכזבת.  ב-7 ביולי 2007, השתתפה באחד משורת הקונצרטים לייב ארת' שהתקיים בניו יורק. עד 2017

היא תוציא 5 אלבומי אולפן נוספים , היא כותבת מלחינה ומופיעה עד היום , בחרתי את שירה - בגללך משנת 2004 מאלבומה השני -    Breakaway
Because of You (בעברית: בגללך) הוא הסינגל הרביעי (השלישי באירופה) של קלי קלרקסון מאלבומה השני Breakaway. השיר הוא בלדת פופ.
קלרקסון כתבה את Because of you כשהייתה בת 16 ובצל גירושי הוריה. בשיר קלרקסון מאשימה את הוריה בכאב שנגרם לה עקב פרידתם וטוענת כי לא התחשבו ברגשותיה.
עקב היות השיר אישי מאוד, קלרקסון הצהירה לאחר יציאתו שהיא מתחרטת על הוצאתו כסינגל. למרות זאת, הסינגל היה להיט גדול מאוד בכל העולם, בעיקר באירופה.
עד היום, זהו הסינגל הכי מצליח של קלי קלרקסון בישראל, לאחר שהיה שבועות רבים במקום הראשון במצעד של גלגלצ ואף נבחר לשיר השנה לשנת 2006.
אז ללא שום עיכוב נוסף קבלו את :
שיר מס' 2 - קלי קלרקסון - בגללך - 2004


💜👄💛.👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙

קלי קלרקסון

קלי קלרקסון

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙

שיר מס' 2 - קלי קלארקסון – בגללך - 2004


אני לא אעשה
את אותן הטעויות שאתה עשית
אני לא אתן לעצמי
לגרום ללב שלי כל- כך הרבה צער
אני לא אשבר
כמו שאתה נשברת, נפלת כל- כך חזק
למדתי בדרך הקשה
לעולם לא לתת לזה להגיע כל- כך רחוק

בגללך
אני לעולם לא אסטה כל- כך רחוק מהמדרכה
בגללך
למדתי לשחק בצד הבטוח
כדי שאני לא אפגע
בגללך
גיליתי שקשה לסמוך
לא רק על עצמי, אלא גם על כולם מסביבי
בגללך, אני מפחדת

איבדתי את דרכי
וזה לא רחוק מידי מלפני שאתה עשית את זה
אני לא יכולה לבכות
בגלל שאני יודעת שבעינייך זו חולשה
אני מוכרחה לזייף
חיוך, צחוק, בכל יום בחיי
הלב שלי לא יכול להישבר
כשהוא בכלל לא היה שלם מלכתחילה

בגללך
אני לעולם לא אסטה כל- כך רחוק מהמדרכה
בגללך
למדתי לשחק בצד הבטוח
כדי שאני לא אפגע
בגללך
גיליתי שקשה לסמוך
לא רק על עצמי, אלא גם על כולם מסביבי
בגללך, אני מפחדת

צפיתי בך מתה, שמעתי אותך בוכה
בכל לילה בשנתך
הייתי כל- כך צעירה, היית צריכה לדעת
זה עדיף מאשר להישען עליי
אף פעם אל חשבת על מישהו אחר
ראית רק את הכאב של עצמך
ועכשיו אני בוכה בחצות הלילה
בגלל אותם הדברים המחורבנים

בגללך
אני לעולם לא אסטה כל- כך רחוק מהמדרכה
בגללך
למדתי לשחק בצד הבטוח
כדי שאני לא אפגע
בגללך
אני מנסה בכל כוחי לשכוח מהכל
בגללך
אני לא יודעת איך לתת למישהו אחר להיכנס
בגללך אני מתביישת בחיי, בגלל שהם ריקים
בגללך, אני מפחדת

בגללך

בגללך. 

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙






💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙

Kelly Clarkson - 02- Because Of You - 2004 - Chords







💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙
Kelly Clarkson

Kelly Clarkson
💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙

Kelly Clarkson - 02- Because Of You - 2004 - Lyrics


I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself
Cause my heart so much misery
I will not break the way you did
You fell so hard
I've learned the hard way
To never let it get that far

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake
A smile, a laugh every day of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with
Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I watched you die
I heard you cry every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry in the middle of the night
For the same damn thing

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I try my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid

Because of you
Because of you



💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙

Kelly Clarkson

Kelly Clarkson




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...