יום רביעי, 13 במרץ 2019

Britney Spears - 03 - I'm Not A Girl, Not Yet A Woman - 2001 - ARD - 13.3.19 PARTY 14 ( TOUCHING & EXCITING FEMALE SINGERS PARTY)


היום , רביעי , ו'  אדר ב'  , התשע"ט,    13.3.19 
 קישור לקליפ ( הרשמי לא מהסרט ): 


Britney Spears
Britney Spears
💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙

היי משפחה, חברות וחברים נהדרים 💜👄💛👄💚

בנות, מי שמתאר אתכן כה "מין החלש" , שיחשוב פעמיים , אני חושב דווקא , שאתן המין החזק ואני אסביר: לעבור 9 ירחי לידה עם כל מה שמשתמע מכך , ולאחר מכן את הלידה עצמה , זה לא דבר מובן מאליו , טיפול בילדים ועוד לאחר יום עבודה מפרך שעבדתן , לאחר מכן לבשל , לנקות , לאפות ,וזאת עם חיוך ופרגון לבן הזוג , 

מה אני אגיד לכן אני מוריד בפניכן את הכובע .

עתה  נמשיך עם מסיבת הזמרות עם השירים המרגשים ביותר , אני בפרט אוהב את הזמרות , שמתחילות לשיר שקט , אך לאחר מכן בהמשך "פותחות מבערים" חחח 😂😂😂😂 
הגענו לשיר מס 3 - כאן בחרתי לכם את בריטני ספירס זמרת , יוצרת ,  רקדנית, מעצבת אופנה, שחקנית, אשת עסקים ודוגמנית אמריקאית - בקיצור אשת אשכולות , לא ארחיב על פעלה של בריטני ,
משום שהעליתי כבר ב - 3.1.19 - במסיבת הריקודים שלנו ושם הרחבתי את המידע אודותיה , לכל המעוניין לקרוא שוב הנה לינק למידע על בריטני 
בויקיפדיה :  בריטני ספירס . בחרתי את שירה אינני ילדה , אך עדיין לא אישה - מתוך אלבומה השלישי שנקרא פשוט בריטני שיצא בשנת 2001 , השיר גם יהיה בפסקול סרטה הראשון בכיכובה של בריטני - קרוסרודס משנת 2002.   קמצוצון מידע בנוגע לשיר המרגש הזה:
בתחילה, הופק ונכתב השיר על ידי מקס מרטין ורמי. ספירס נתבקשה לתת פרספקטיבה נשית לשיר המדבר על התפתחות נשית, אך בשל קוצר זמן בעקבות צילומי סרטה הראשון, קרוסרודס, לא הצליחה לפנות זמן. לכן, הזמרת הבריטית דיידו התפנתה לעזרה בכתיבה. השיר יצא כסינגל שני של ספירס בארצות הברית מתוך אלבומה השלישי, "Britney", אולם באירופה ואוסטרליה יצא לאור כסינגל שלישי, בזמן שהסינגל השני היה השיר "Overprotected".
למרות שהשיר היה אמור לקדם את הסרט "קרוסרודס", הסינגל בעצם נכשל בארצות הברית ולא הצליח להיכנס למצעד הבילבורד האמריקאי, עקב השמעות מעטות בתחנות הרדיו אשר כמעט ולא ניגנו את השיר. בעולם, קיבל הצלחה מעורבת. במדינות מסוימות, כמו בריטניה ואוסטרליה הפך השיר ללהיט, כשהתמקם במקום השני והשביעי (בהתאמה) במצעדי הפזמונים וזכה להיות הסינגל הכי מצליח של ספירס מהאלבום. השיר היה ללהיט עולמי כאשר נכנס ל25 המובילים במדינות רבות.
כיום בבריטניה מכר הסינגל 200,000 עותקים וזכה למעמד זהב, ושני מיליון עותקים ברחבי העולם. 
הקליפ לשיר צולם בשתי גרסאות. הגרסה הראשונה היא הקליפ הרגיל, ואילו הגרסה השנייה הייתה למטרת קידום הסרט "קרוסרודס"

קישור לקליפ גרסת הסרט - Crossroads






הקליפ זיכה את ספירס בפרס "Best International Music Video" בטקס פרסים ביפן.
בגרסת הסרט, יש את הקליפ הרגיל, עם חלקים מהסרט וחלקים שמאחורי הקלעים, ולפעמים מראים את ספירס שרה על במה.



💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙



אני חושב שזהו שיר אדיר , מקסים , ותמיד הוא מצליח לרגש אותי מחדש.
אז בואו נמחא כפיים סוערות ל :
שיר מס' 3 - בריטני ספירס - אינני ילדה , 
אך עדיין לא אישה - 2001

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙



שיר מס'  3 - בריטני ספירס – אינני ילדה, 
אך עדיין לא אישה - 2001

נהגתי לחשוב, שיש לי את התשובות לכל דבר
אך עתה אני יודעת שהחיים הם לא תמיד כפי שאני רוצה,  כן.
נראה שאני נתפסת באמצע,
ואז אני נוכחת לדעת

אינני ילדה, אך עדיין לא אישה.
כל מה שאני צריכה זה זמן, רגע משל עצמי
כל עוד , שאני בין לבין.

אינני ילדה;
אין צורך להגן עליי
הגיע הזמן שאלמד להתמודד מול זה בדרכי שלי
ראיתי הרבה יותר ממה שאתה יודע עכשיו,
אז אל תאמר לי לעצום את עיניי.

אינני ילדה, אך עדיין לא אישה
כל מה שאני צריכה זה זמן, רגע משל עצמי
כל עוד , שאני בין לבין.

אינני ילדה
אך אם תביט בי מקרוב
תראה זאת בעיניי
הילדה הזו תמיד תמצא את דרכה.

(אינני ילדה)
אינני ילדה, אל תאמר לי במה להאמין;
(עדיין לא אישה)
אני רק מנסה למצוא את האישה שבי, כן.
(כל שאני צריכה זה זמן), כל שאני צריכה זה זמן;
(רגע לעצמי) לעצמי;
כל עוד אני בין לבין.

אינני ילדה;
(עדיין לא אישה)

עדיין לא אישה.
עוד לא עכשיו.
כל שאני צריכה זה זמן, רגע לעצמי;
כל עוד אני בין לבין.

אינני ילדה, הו;
עדיין לא אישה.


💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙


בריטני ספירס


💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙

Britney Spears - I'm Not A Girl, Not Yet A Woman - 2001 - Chords
















💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙
בריטני ספירס

בריטני ספירס
💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙

Britney Spears - I'm Not A Girl, Not Yet A Woman - 2001 - Lyrics


I used to think
I had the answers to everything,
But now I know
Life doesn't always go my way, yeah...
Feels like I'm caught in the middle
That's when I realize...

[Chorus:]


I'm not a girl,
Not yet a woman.
All I need is time,
A moment that is mine,
While I'm in between.

[Verse 2]


I'm not a girl,
There is no need to protect me.
It's time that I
Learn to face up to this on my own.
I've seen so much more than you know now,
So don't tell me to shut my eyes.

[Chorus]
I'm not a girl,
But if you look at me closely,
You will see it in my eyes.
This girl will always find
Her way.

I'm not a girl
(I'm not a girl don't tell me what to believe).
Not Yet a woman
(I'm just trying to find the woman in me, yeah).
All I need is time (All I need),
A moment that is mine (That is mine),
While I'm in between.

I'm not a girl
Not yet a woman (not now)
All I need is time (All I need),
A moment that is mine,
While I'm in between.

I'm not a girl,

Not yet a woman




💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...