יום שני, 14 בינואר 2019

The Rolling Stones - 07 - As Tears Go By - 1965 - ARD - 14.1.19 PARTY 10 ( 60'S ROCK BANDS PARTY)

היום , יום שני , כ"ה כסלו , התשע"ט,   14.1.19
לינק לקליפ : 


משפחה , חברות וחברים יקרים 💚💋💛👄💜💋💖💚💋💛👄💜💋💖

פשוט אין מצב , שאני לא אעלה קליפ של הלהקה הענקית הזו : הרולינג סטונז - האבנים המתגלגלות , שכמובן אני מאד אוהב , איך אפשר שלא ?? אז בקטנה על הלהקה:

הרוינג סטונז היא להקת רוק אנד רול בריטית שנוסדה בשנת 1962 בלונדון. הרכבה המקורי של הלהקה כלל את בריאן ג'ונס (גיטרה ומפוחית), מיק ג'אגר (סולן), קית' ריצ'רדס (גיטרה וקולות רקע), ביל ויימן (גיטרה בס), צ'ארלי ווטס (תופים) ואיאן סטיוארט (פסנתר) . 

מה שמדהים בלהקה חוץ מלהיטיה הענקיים הוא שהם פועלים עד היום לומר 56 שנים יחד , שזה מדהים בעיניי.

מלהיטיהם הגדולים : סיפוק - 1965 , כשהדמעות זולגות - 1965  ישנו לשיר זה גם ביצוע יפיפה של מריאן פייתפול, סימפטיה לשטן - 1968 , סוסים פראיים - 1971 , אנג'י - 1973,  מתגעגע אלייך - 1978 ועוד רבים אחרים , כמו שאמרתי הם פועלים גם כיום .
האבנים המתגלגלות - כשהדמעות זולגות - 1965

זה ערבו של היום, היי היי היי

אני יושב וצופה בילדים משחקים, היי היי היי

פנים שוחקות אני רואה אך לא בשבילי,

אני יושב וצופה בעוד הדמעות יורדות.



עושרי לא יכול לקנות הכול,

אני רוצה לשמוע את הילדים שרים.

כל מה שאני שומע זה את צליל,

הגשם נופל על האדמה

אני יושב וצופה בעוד הדמעות יורדות.







זה ערבו של היום, היי היי היי



אני יושב וצופה בעוד הילדים משחקים, היי, היי, היי.



עושים דברים שהייתי עושה, הם חושבים שהם חדשים



אני יושב וצופה בעוד הדמעות יורדות.







רה רה רה רה רה רה רה רה; רה רה רה



רה רה רה רה רה רה רהרה, רה רה.



רה רה רה רה רה רה רה רה, רה רה.
💚💋💛👄💜💋💖💚💋💛👄💜💋💖 





Rolling Stones - As Tears Go By - 1965 - Chords

It is the evening of the day

FI sit and Gwatch the children BplayC

Bsmiling faces C7I can see

FBut not for Dmme

BI sit and watch as tears go CbyC7


( And the rest goes with the same chords)

Verse 2

My ritches can't buy everything

I want to hear the children sing

All I hear is the sound

Of rain falling on the ground,

I sit and watch as tears go by.

Verse 3

It is the evening of the day

I sit and watch the children play

Doing things I used to do

They think on you

I sit and watch as tears go by.


F G B C C7 Dm  







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...