יום רביעי, 2 בינואר 2019

Girls Generation - 02 - Oh - 2010 - ARD - 2.1.19 PARTY 09 ( HOT DANCE PARTY )

היום , יום רביעי , כ"ה  טבת , התשע"ט,      2.1.19
קישור לקליפ:   Girls Generation - Oh 

Girls Generation

היי לכולם 💜👄💛👄💚👄 התגעגעתם ? אני כן.

האם רקדתם אמש לצלילי שירו של סיי - גאנגאם סטייל ,

אם לא יצא לכם , לא נורא , יש לכם עוד הזדמנויות לקרוע את רחבת הריקודים ,  כי היום אני ממשיך עם מסיבת הריקודים המוטרפת לרגל שנת 2019 החדשה .

היום אני נשאר בדרום קוריאה , משום מה יש לי חולשה לשפה הקוריאנית , טלנובלות שלהם , ןכמובן למוזיקה הנהדרת , שהם מעניקים לנו , מה שנקרא KPOP.

אז שיר מס' 2 שלי - הוא של להקת בנות קוריאניות חמודות ומתוקות העונות לשם:

גירלז ג'נרשיין - Girls Generation

בשירם: או - משנת 2010. אך לפני , קמצוצון מידע על הלהקה המקסימה הזו :
Girls' Generation(מקוריאנית: 소녀시대) היא להקת בנות מקוריאה הדרומית שהוקמה על ידי חברת התקליטים SM Entertainment ב-2007.
הלהקה כוללת 8 בנות, סאני, סוהיון, טאיון, היויון, יוּרִי, יוּנָה, טִיפָאנִי וסוּיוֹנג. אחרי שהסינגל Catch Me If
 You Can השתחרר, ג'סיקה עזבה את SM Entertainment והשאירה את המעריצים בשוק.
ב2018 סווינג,סוהיון וטפאני הפסיקו את החוזה שלהם עם חברת SM . טפאני המשיכה להוציא מוזיקה בקריירת סולו והוציאה כמה שירים באנגלית. הלהקה הפכה ללהקה בת 5 בנות ונקראת oh!gg . הלהקה לעיתים מכונה בשם SNSD, שמורכב מראשי התיבות של שם הלהקה בקוריאנית So Nyeo Shi Dae.
מועדון המעריצים הרשמי שלהן נקרא סו-וון (מקוריאנית: 소원) ופירושו משאלה. כמו כן קיים גם שיר בשם זה באלבומן הראשון.
Girls' Generation פרצו לתודעת עולם הבידור הדרום קוריאני כאשר מכרו 100,000 עותקים מאלבומן הראשון. כך הפכו ללהקת הבנות הראשונה שהצליחה לעשות זאת מאז שנת 2002. הסינגל המצליח ביותר שלהן עד היום הוא Gee, לאחר שהיה מקום ראשון בדירוגים שונים במשך 9 שבועות רצופים.

אז קומו לרקוד כולם , וקבלו את הבנות החמודות בתשואות רועמות : שיר מס' 2 - גירלז ג'נריישיין - או - 2010. 



🎵🎶🎷🎸🎹🎺🎻🎵🎶🎷🎸🎹🎺🎻


👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄

שיר מס' 2 - גירלז ג'נריישיין (דור הנערות) - או - 2010

אינני הטיפוס , שהכרת לפני , צליל חדש
עם האני החדשה , לעוד סיבוב
לרקוד, לרוקד, לרקוד , עד שננהל את העיר הזו
אופה ,אופה , אני אהיה עצובה , עצובה , עצובה

היי אופה תביט בי, רק תביט בי
זו הפעם הראשונה , שאני מדברת כך
סידרתי את שיערי , והתאפרתי גם
מדוע אתה לא מבחין בי?

מהלומה, מהלומה, הלב שלי פועם בחזקה
אני ממשיכה לדמיין
מה עלי לעשות , שתהיה גאה בי
אני רק רוצה לומר לך

או! או! או! או! , אופה אני אוהבת אותך
אה! אה! אה! אה! , מאד, מאד
זה מביך , אז אל תצחק
זו האמת , אל תעשה ממני צחוק
אני בסה"כ אומרת דברים טיפשיים שוב


אינני הטיפוס , שהכרת לפני , צליל חדש

עם האני החדשה , לעוד סיבוב

לרקוד, לרוקד, לרקוד , עד שננהל את העיר הזו

אופה ,אופה , אני אהיה עצובה , עצובה , עצובה



אופה , רק תקשיב לי
תפסיק להגיד דברים אחרים
אל תחשוב עלי , כעל אחותך הקטנה
אתה תצטער לאחר שנה

אינך יודע מה מחשבותיי כלל
אינך מבין , ואתה רק מתבדח סביב
מה עלי לעשות ? אינך טיפוס בוגר
רק תקשיב לי בבקשה

או! או! או! או! , אופה אני אוהבת אותך
אה! אה! אה! אה! , מאד, מאד
זה מביך , אז אל תצחק
זו האמת , אל תעשה ממני צחוק
אם תמשיך להתנהג כך , תגרום לי לבכות

אינני הטיפוס , שהכרת לפני , צליל חדש
משהו בלבי שונה היום
עצובה , עצובה , אל תדחה אותי , אני פשוט אכעס
אופה ,אופה , אני תמשיך כך , לא , לא , לא , לא



אמור לי בחור , אני אוהב את זה , אהה





או! או! או! או! , אופה אני אוהבת אותך

אה! אה! אה! אה! , מאד, מאד

או! או! או! או! , אופה אני אוהבת אותך

אה! אה! אה! אה! , מאד, מאד
אני בסה"כ אומרת דברים טיפשיים שוב

או! או! או! או!
אה! אה! אה! אה!
או! או! או! או! או!, או!, או!, או! ,אופה אני אוהבת אותך

אה! אה! אה! אה! ,אה!, אה!,  אה! אה!, מאד, מאד

או! או! או! או! או!, או!, או!, או! ,אופה אני אוהבת אותך

אה! אה! אה! אה! , מאד, מאד

👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄
Girls Generation
👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄

Girls Generation - Oh - Chords










C           D        A
Jeone aldeon naega anya brand new sound

G           A           B
Saero wojin nawa hamkke one more round

C             D              A
Dance, dance, dance, till we run this town

G                            A
Oppa, oppa, I'll be, I'll be down, down, down, down

               EM            C 
Oppa na jombwa nareul jom barabwa

G              D
Cheomiya ireon nae maltu, ha

EM             C
Meorido hago hwajang do haetneun de

G                 C
Wae neoman neoman moreuni

EM                    C
Dugeun dugeun gaseumi tteolyeo wayo

G                        D
Jakku jakku sang sangman haneun geolyeo

EM                 C            G
Eotteohke hana kotdae nopeun naega

D
mal hago shipeo

EM              C
Oh, oh, oh, oh, ppareul saranghae

G               D
Ah, ah, ah, ah, manhi manhi hae

EM                C          G                    D
Sujubeu ni jebal utji mayo, jin shimini nollijido marayo
    C                B   


Tto babo gateun mal ppunya

C            D          A
Jeone aldeon naega anya brand new sound
B           A           
G
Saero wojin nawa hamkke one more round

C             D              A
Dance, dance, dance, till we run this town

G                            A
Oppa, oppa, I'll be, I'll be down, down, down, down

   EM                C
Oppa jamkkan man jamkkan man deureobwa

G               D
Jakku han yaegi neun malgo

EM                    C
Dong saengeuro man saenggak haji mara

G                  D
Ilnyeon dwemyeon huhe halgeol

EM                     C
Molla molla nae mameul jeonhyeo molla

G                         D
Nunchi eobtge jangnan man chineun geolyeo

EM               C                 G
Eotteohke hana i cheoreobtneun sarama

D
Dureobwa jom man

EM              C
Oh, oh, oh, oh, ppareul saranghae

G               D
Ah, ah, ah, ah, manhi manhi hae

EM               C          G                     D
Sujubeu ni jebal utji mayo, jin shimini nollijido marayo
    B                          
C
Tto geureo myeon na uljido molla

C            D          A
Jeone aldeon naega anya brand new sound

G             A            B
Mwonga dareun oneul maneun tteugeo un mam

C          D       A
Down down, ireojima hwananda

G                     A
Oppa, oppa idaeroneun no, no, no, no


A                      *--------palm mute-------* 
Tell me boy, boy, love it, it, it, it, it, it, it, ah

EM              C
Oh, oh, oh, oh, ppareul saranghae

G               D
Ah, ah, ah, ah, manhi manhi hae

EM                             C
Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, ppareul saranghae
D                               
G
Ah, ah, ah, ah, ah, ah, ah, ah, manhi manhi

        C                    B
Tto babo gateun mal ppunya

  EM           C
Oh, oh, oh, oh, 
D             
G
Ah, ah, ah, ah

EM                              C
Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, ppareun saranghae
D                               
G
Ah, ah, ah, ah, ah, ah, ah, ah, manhi manhi hae
C                              
EM
Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, ppareun saranghae
EM            D                           
G
Ah, ah, ah, ah, ah, ah, ah, manhi manhi, oh











🎵🎶🎷🎸🎹🎺🎻🎵🎶🎷🎸🎹🎺🎻
Girls Generation

🎵🎶🎷🎸🎹🎺🎻🎵🎶🎷🎸🎹🎺🎻

Girls Generation - Oh - 2010 - Lyrics In English




I'm not the person you knew before, brand new sound
With the new me one more round
Dance dance dance till we run this town
Oppa oppa I'll be I'll be down down down down




Hey oppa look at me, just take a look at me
It's the first time I've spoken like this
I fixed my hair and put on make-up too
Why do you only not notice me



Thump thump, my heart is beating
I just continue imagining
What should I do, having been so proud
I just want to tell you



Oh! Oh! Oh! Oh! Oppa, I love you
Ah! Ah! Ah! Ah! A lot, a lot
It's embarrassing so don't laugh
It's the truth so don't make fun either
I'm just saying stupid things again


I'm not the person you knew before, brand new sound
With the new me one more round
Dance dance dance till we run this town
Oppa oppa, I'll be I'll be down down down down


Oppa, just listen to me
Stop saying other things
Don't think of me just as a younger sister
You'll regret after a year


You don't know my thoughts at all
You don't realize and just joke around
What should I do, you immature person
Just listen to me


Oh! Oh! Oh! Oh! Oppa, I love you
Ah! Ah! Ah! Ah! A lot, a lot
It's embarrassing so don't laugh
It's the truth so don't make fun either
If you do that again, I might just cry


I'm not the person you knew before, brand new sound
Something about my heart is different today
Down down, don't put it off, I just get mad
Oppa oppa, if you keep this up, no no no no


Tell me boy boy love it it it it it it it ah


Oh! Oh! Oh! Oh! Oppa, I love you
Ah! Ah! Ah! Ah! A lot, a lot
Oh! Oh! Oh! Oh! Oh! Oh! Oh! Oh! Oppa, I love you
Ah! Ah! Ah! Ah! Ah! Ah! Ah! Ah! A lot, a lot
I'm just saying stupid things again


Oh! Oh! Oh! Oh!
Ah! Ah! Ah! Ah!
Oh! Oh! Oh! Oh! Oh! Oh! Oh! Oh! Oppa, I love you
Ah! Ah! Ah! Ah! Ah! Ah! Ah! Ah! A lot, a lot
Oh! Oh! Oh! Oh! Oh! Oh! Oh! Oh! Oppa, I love you
Ah! Ah! Ah! Ah! Ah! Ah! Ah! Ah! A lot, a lot

👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄

Girls Generation











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...