יום חמישי, 3 בינואר 2019

Britney Spears - 03 - (You Drive Me) Crazy - 1999 - ARD - 3.1.19 PARTY 09 ( HOT DANCE PARTY )

היום , יום חמישי , כ"ו  טבת , התשע"ט,      3.1.19
קישור לקליפ:


Britney Spears

היי משפחה, חברות וחברים נהדרים 💜👄💛👄

אני ממשיך עם מסיבת הריקודים שלנו לכבוד שנת 2019

את הזמרת הבאה , אני מאד אוהב , והייתי גם בהופעה שלה בארץ ב - 3.7.17 בפארק הירקון , ההופעה כמובן הייתה מטריפה , ומאד מוצלחת , אע"פ החום הכבד של חודש יולי.
למי , שמעוניין במקצת להיזכר באירוע המרתק - ההופעה של בריטני ספירס בישראל - פארק הירקון ת"א - 3.7.17
להלן קישור: Britney Spears - Live In Israel - 3.7.17
וקצת תמונות מההופעה :








אז כמו , שהבנתם שיר מס' 3 במסיבת הריקודים שלנו הוא של בריטני ספירס - אתה משגע אותי - משנת 1999 .

קמצוצון מידע על בריטני ספירס:

בריטני ג'ין ספירס (באנגלית: Britney Jean Spears; נולדה ב-2 בדצמבר 1981) היא זמרת, רקדנית, מעצבת אופנה, שחקנית, אשת עסקים ודוגמנית אמריקאית. הקריירה של ספירס החלה בגיל 12 כשהופיעה בתוכנית הילדים הפופולרית של דיסני בשנות ה-90 "מועדון מיקי מאוס", ומאוחר יותר פריצתה הגדולה אירעה עם שירה 
"Baby One More Time...", אותו הקליטה טרם היותה בת 17. ספירס זכתה להצלחה גדולה במכירות, במצעדים ובהופעות ברחבי העולם, וזכתה ביותר מ-300 פרסים שונים, כאשר הבולטים בהם הם פרס גראמי, עשרה פרסי בילבורד, 24 סינגלים במקום הראשון ברשימת הבילבורד, תשעה פרסי בחירת הנוער, שישה אלבומים במקום הראשון בפרסי הבילבורד, 7 שיאי גינס, פרס המילניום בטקסי פרסי הבילבורד שרק עוד שני אמנים בנוסף לספירס קיבלו אותו - קיבלה אותו בשנת 2016, שמונה פרסי EMA, שישה פרסי VMA פרסי המוזיקה של MTV, אשר הבולט בהם הוא פרס מפעל חיים על שם מייקל ג'קסון, אותו קיבלה בשנת 2011.
ספירס מזוהה בתור הזמרת עם המכירות הגבוהות ביותר בעשור הראשון של המאה ה-21. היא דורגה במקום ה-4 במצעד סיכום אמני העשור של בילבורד, ולקראת סוף שנת 2010 מגזין פורבס דירג אותה במקום השישי ברשימת מאה האמנים החזקים והמשפיעים ביותר בעולם הידוענים. ספירס היא גם הידוענית השלישית המחופשת ביותר באינטרנט בכל הזמנים. ב-2010, ספירס דורגה ב-MTV במקום החמישי ברשימת עשרת אמני הפופ הגדולים ביותר בהיסטוריה, היחידים הקודמים לה כאמנים יחידים הם מייקל ג'קסון ומדונה, ושני הרכבים U2 ונירוונה. בסקר שערך מגזין הבילבורד בשנת 2012, זכתה ספירס בתואר הבחורה הכי סקסית בתעשיית המוזיקה. ספירס מכרה מעל 240 מיליון אלבומים, שירים, DVD ועוד, מה שהופך אותה לזמרת עם המכירות הגבוהות ביותר בקטגוריית הפופ של המאה.
אז קבלו את שיר מס' 3 - בריטני ספירס - אתה משגע אותי - 1999.

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄



💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄






שיר מס' 3 - בריטני ספירס – אתה משגע אותי - 9991 

משגע
מותק אני דלוקה עלייך
יש לך את המשהו הזה , מה אני יכולה לעשות
מותק , אתה מסובב אותי סביב
האדמה זזה , אך אינני מרגישה את הקרקע מתחתיי
כל פעם , שאתה מביט בי
ליבי קופץ , זה קל להבחין בכך


אתה משגע אותי, איני יכולה לישון
אני כל כך מתרגשת , אני עמוק בפנים
או , או ,משגע , אף זה מרגיש נפלא
מותק ,לחשוב עליך , מחזיק אותי ערה כל הלילה



אמור לי , שאתה דלוק עליי
שאני היחידה שתראה
אמור לי , שאיני מדמיינת , הו
שאיני מבזבזת את רגשותיי עלייך
כל פעם , שאני מביטה בך , לבי קופץ
מה אני יכולה לעשות ?




אתה משגע אותי, איני יכולה לישון
אני כל כך מתרגשת , אני עמוק בפנים
או , או ,משגע , אף זה מרגיש נפלא
מותק ,לחשוב עליך , מחזיק אותי ערה כל הלילה




אתה משגע אותי
שירו
הו משגע
כן

עצור




אתה משגע אותי , מותק
מתרגשת , אני עמוק בפנים
או, הו אך זה מרגיש נפלא
מותק, לחשוב עלייך מחזיק אותי ערה כל הלילה




אתה משגע אותי, איני יכולה לישון
אני כל כך מתרגשת , אני עמוק בפנים
או , או ,משגע , אף זה מרגיש נפלא
מותק ,לחשוב עליך , מחזיק אותי ערה כל הלילה



שירו
משגע
משגע
אתה משגע אותי , אך זה מרגיש נפלא

מותק ,לחשוב עליך , מחזיק אותי ערה כל הלילה

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄




Britney Spears - (You Drive Me) Crazy - 1999 - Chords


     Am - F - E - Am    Am - F - E - Am      Am F         E         Am                             
1.                                                               Baby, I'm so into you,
                              F                   E          Am
    you've got that something, what can I do ?
          F            E           Am
    Baby, you spin me around, oh,
                          F                E                    Am
    the earth is movin, but I can't feel the ground.
              F             E        Am                     F                E         Am
    Everytime you look at me, my heart is jumpin, it's easy to see,
                  F               G             C
    Loving you means so much more,
      Am                  F               G      Am
    more than anything I ever felt before.

                       Am F    E             Am
You drive me crazy, I just can't sleep,
               F             E        Am
I'm so excited, I'm in too deep.
                     F             G       C
Ohoho ! Crazy, but it feels alright,
 Am                F                    E            Am        Am-F-E-m (2x)
baby, thinkin' of you keeps me up all night.

     Am  F              E         Am                     F      E                Am
2. Tell me, you're so into me, that I'm the only one you will see.
            F         E             Am                              F               E              Am
    Tell me I'm not in the blue, oh, that I'm not wastin' my feelings on you.
                F               E              Am
    Lovin' you means so much more,
                             F               G      Am
    more than anything I ever felt before.  + CHORUS

   C                                 C                                            
Crazy, I just can't sleep,    I'm so excited, I'm in too deep,
  Cm             Bb      Eb    G#                          G              Am-F-E-Am (2x)
crazy, but it feels alright,       every day and every night.

                               Am                 F                         E        Am              
+ CHORUS (2x)  + baby, thinkin' of you keeps me up all night.

(capo 3rd)       (Britney Spears)





💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄



Britney Spears - (You Drive Me) Crazy - 1999 - Lyrics

Baby, I'm so into you
You've got that something, what can I do?
Baby, you spin me around, oh
The earth is movin' but I can't feel the ground
Every time you look at me
My heart is jumpin', it's easy to see
Loving you means so much more
More than anything I ever felt before

You drive me crazy, I just can't sleep
I'm so excited, I'm in too deep (Oh, oh, oh)
Crazy, but it feels all right
Baby thinking of you keeps me up all night

Oh, oh, oh

Tell me you're so into me
That I'm the only one you will see
Tell me I'm not in the blue, oh
That I'm not wastin' my feelings on you
Loving you means so much more
More than anything I ever felt before

You drive me crazy, I just can't sleep
I'm so excited, I'm in too deep (Oh, oh, oh)
Crazy, but it feels all right
Baby, thinking of you keeps me up all night




Crazy, I just can't sleep
I'm so excited, I'm in too deep
Crazy, but it feels all right
Every day and every night

You drive me crazy (You drive me crazy, baby)
I'm so excited, I'm in too deep (Oh, oh, oh)
Crazy (You make me feel all right)
Baby, thinking of you keeps me up all night

You drive me crazy (You drive me crazy, baby)
Yeah-eah, yeah (Oh, oh, oh)
Crazy, but it feels all right (You make me feel all right)
Baby, thinking of you keeps me up all night
Baby, thinking of you keeps me up all night















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...