יום שלישי, 25 בדצמבר 2018

Wham! - 02 - Last Christmas - 1984 - ARD - 25.12.18 PARTY 08 ( CHRISTMAS HOT ARD PARTY)

היום , יום שלישי , י"ז טבת , התשע"ט,      25.12.18
קישור לקליפ:   Wham! - Last Christmas 
Wham


Wham

היי לכולם . 💜👄💛💋💚👄💙💋

אני ממשיך עם שירי כריסמס - חג המולד , אע"פ שאני יהודי מאמין , לא דתי אבל אוהב את המסורת והחגים . אני עדיין חושב שחג המולד הוא חג מאד נחמד ושמח , תמיד הוא יזכיר לי את הקור , הכפור והשלגים בחוץ , אך עם זאת את חמימות הבתים עם ארובותיהם המופעלות , הילדים החמודים ששרים את שירי הכריסמס , משחקים בשלג זורקים אחד על השני כדורי שלג , ובונים איש שלג , כל המשפחה נרתמת לקשט את עץ האשוח בכל מיני קישוטים מגניבים , במקביל אצלנו קישוטי הסוכה בסוכות. וכך אני מגיע לשיר מס' 2 בחגיגת חג המולד , וכאן אנו מוצאים את הצמד וו'אם בשירם : חג המולד האחרון

משנת 1984. קמצוצון מידע על הצמד וו'אם:

 קפיצה לחיפושוו'אםאנגלית: Wham!) היא להקה בריטית שהוקמה בתחילת שנות ה-80 וחבריה היו ג'ורג' מייקל ואנדרו רידג'לי. הם פעלו משנת 1981 - 1986. מלהיטיהם הגדולים ניתן למנות את : בחורים רעים , מועדון טרופיקנה , אקדחים צעירים , העירי אותי לפני שאת הולכת , כל מה שהיא רוצה , חג המולד האחרון ועוד. הלהקה התפרקה בשנת 1986 , וכל אחד פנה לקריירת סולו משלו. לצר כולם ג'ורג' מייקל ז"ל נפטר ב - 25.12.2016 והוא רק בן 53 במותו. עצוב. 😥😥😥 


💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄



 Wham


שיר מס' 2 - וו'אם - חג המולד האחרון - 1984 
חג המולד האחרון,
נתתי לך את ליבי;
אך מיד ביום שאחרי , ויתרת עליו.
השנה הזו,
לחסוך לי את הדמעות;
אתן אותו למישהי מיוחדת.  2*


נכוויתי פעם אחת ואני נזהר,
אני שומר מרחק;
אבל את עדיין תופסת את עיני.
אמרי לי מותק,
האם את מזהה אותי?
טוב,
עברה שנה;
זה לא מפתיע אותי.


חג מולד שמח


עטפתי את זה ושלחתי,
עם פתק שכתוב עליו "אני אוהב אותך",
התכוונתי לזה.
עכשיו אני יודע איזה טיפש הייתי,
אך אם תנשקי אותי עכשיו;
אני יודע שתעבדי עלי שוב.




חג המולד האחרון,

נתתי לך את ליבי;

אך מיד ביום שאחרי , ויתרת עליו.

השנה הזו,
לחסוך לי את הדמעות;
אתן אותו למישהי מיוחדת.  2*

חדר מלא אנשים,
חברים עם עיניים עייפות.
אני מתחבא ממך,
וליבך הקר.
אלוהים חשבתי שהיית,
מישהי שאפשר לסמוך עליה.
אני?
כנראה שהייתי רק כתף לבכות עליה.


רואים על פני - מאהב עם אש בליבו,
גבר במגננה אך קרעת אותי לגזרים.
עכשיו מצאתי אהבה אמתית לעולם לא תשחקי בי שוב.

,

חג המולד האחרון,

נתתי לך את ליבי;

אך מיד ביום שאחרי , ויתרת עליו.

השנה הזו,
לחסוך לי את הדמעות;
אתן אותו למישהי מיוחדת.  2*


רואים על פני, מאהב עם אש בליבו,
גבר במגננה אך קרעת אותו לגזרים.
אולי בשנה הבאה אתן אותו למישהי,
אתן אותו למישהי מיוחדת.


💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄





Wham! - Last Christmas - 1984 - Chords

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄

Wham! - Last Christmas - 1984 - Lyrics
Happy Christmas.

Last Christmas
I gave you my heart,
But the very next day you gave it away.
This year
To save me from tears
I'll give it to someone special.

Last Christmas
I gave you my heart,
But the very next day you gave it away.
This year
To save me from tears
I'll give it to someone special.

Once bitten and twice shy
I keep my distance,
But you still catch my eye.
Tell me, baby,
Do you recognize me?
Well, it's been a year,
It doesn't surprise me.

Merry Christmas.

I wrapped it up and sent it
With a note saying "I love you".
I meant it.
Now I know what a fool I've been,
But if you kissed me now
I know you'd fool me again.

Last Christmas
I gave you my heart,
But the very next day you gave it away.
This year
To save me from tears
I'll give it to someone special.

Last Christmas
I gave you my heart,
But the very next day you gave it away.
This year
To save me from tears
I'll give it to someone special.

Oh, oh, baby.

A crowded room.
Friends with tired eyes.
I'm hiding from you
And your soul of ice.
My god, I thought you were someone to rely on.
Me? I guess I was a shoulder to cry on.

A face on a lover with a fire in his heart.
A man under cover, but you tore me apart.
Now I've found a real love. You'll never fool me again.

Last Christmas
I gave you my heart,
But the very next day you gave it away.
This year
To save me from tears
I'll give it to someone special.

Last Christmas
I gave you my heart,
But the very next day you gave it away.
This year
To save me from tears
I'll give it to someone special.

A face on a lover with a fire in his heart.
I gave you my heart.
A man under cover, but you tore him apart.
Maybe next year I'll give it to someone—
I'll give it to someone special.

Special.
Someone.
Someone.
I'll give it to someone—
I'll give it to someone special.
Who give me something in return.
I'll give it to someone—
Hold my heart and watch it burn.
I'll give it to someone—
I'll give it to someone—
I'll give it to someone special.
I thought you were here to stay.
How could you love me for a day.
I thought you were someone special.
Gave your my heart.
I'll give it to someone—
I'll give it to someone—
Last Christmas
I gave you my heart.
You gave it away.
I'll give it to someone—
I'll give it to someone— 



💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄

Wham






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...