יום שלישי, 20 בנובמבר 2018

Gene Kelly - 05 - Singin' in the Rain - 1952 - ARD - 20.11.18 PARTY 05 ( MOVIES ARD PARTY )

היום , יום חמישי , כ"ח כסלו , התשע"ט,   20.11.18

נר חמישי חנוכה , לינק לקליפ :


משפחה ,חברות וחברים אהובים.  ☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂  

בוקר גשום משהו , אז מה דעתכם על קצת שירי גשם ? בשיר הבא מאד גשום , אך לא נראה לי שג'ין קלי ממש אכפת לו , הוא רוקד קופץ ונהנה מהגשם , רק לפי דעתי מריקוד בגשם כזה אפשר לחטוף דלקת ריאות .

ג'ין ז"ל שחקן במאי ורקדן אמריקאי , זכור לנו במיוחד מהסרט אשיר שיר בגשם משנת 1952 ועוד סרטים מוצלחים אחרים , הוא נפטר ב1996 כשהוא בן 83. בחרתי את השיר אשיר שיר בגשם שמתאים ליום הזה , עם כל הגשמים הסוערים , ההצפות והנחלים , שהצטברו על הכבישים.


🌂🌂🌂🌂🌂🌂🌂🌂🌂🌂🌂🌂🌂🌂
ג'ין קלי - אשיר שיר בגשם - 1952 

☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁

 אני שר בגשם
 רק שר בגשם
 איזו תחושה עילאית
 אני מאושר שוב
 אני צוחק לעננים
 כה חשוך שם למעלה
 השמש בלבי
 ואני מוכן לאהבה

 תנו לעננים הסוערים
 לרדוף אחריי
 כולם מן המקום
 בואי עם הגשם
 יש לי חיוך על פני
 אני אלך לי בשביל
 עם פזמון שמח
 רק לשיר
 לשיר בגשם
 ולרקוד בגשם
 דה דה דה דה
⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈
איזה כיף . *אחלה יום גשום* *וחנוכה שמח*




Gene Kelly - Singin' in the Rain - 1952 - Lyrics
 

 I'm singing in the rain,
 just singin' in the rain
What a glorious feeling, 
I'm happy again
I'm laughing at clouds so dark up above
The sun's in my heart and I'm ready for love

Let the stormy clouds chase everyone from the place
Come on with the rain, I've a smile on my face
I walk down the lane with a happy refrain
Just singin', singin' in the rain
Dancing in the rain, I'm happy again
I'm singin' and dancing in the rain
I'm dancing and singin' in the rain

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙👄💖


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...