יום רביעי, 20 במרץ 2019

Demi lovato - 10 - skyscraper - 2011 - ARD - 20.3.19 PARTY 14 ( TOUCHING & EXCITING FEMALE SINGERS PARTY)

היום , יום רביעי , י"ג  אדר ב' , התשע"ט,      20.3.19 
קישור לקליפ:
דמי לובאטו

דמי לובאטו

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙
היי משפחה, חברות וחברים נהדרים 💜👄💛👄💚
איך אתם עומדים בעתות משבר ??? האם אתם מרימים ידיים , מתכנסים בתוך עצמכם , ונותנים למרה השחורה לפעפע בכם ??? אני נוטה , ורוצה להאמין שלא .
דווקא ברגעים קשים , יש להתחזק , אפילו לנסות לחייך חיוכים מאולצים לא אמתיים , שבסוף כן יהפכו לאמתיים ,
הכל פסיכולוגי ובראש שלנו , מה שבאמת נרצה ונאמין שיקרה , יקרה , פשוט זעקו לבורא עולם את מה שאתם מבקשים ממנו , והאמינו לקוו לטוב. יש את עוף החול - הפיניקס - שכל פעם שהוא מתמוטט הוא קם ומחייה עצמו מחדש , וכך אני מגיע לשיר ה - 10 והאחרון במסיבה שלנו. כאמור היום מסתיימת לה עוד מסיבת ARD מטריפה - מסיבת הזמרות עם השירים המרגשים ביותר , מקווה שנהניתם , ואל דאגה בבלוג המוזיקה האישי שלי ARD 
אני מרבה במסיבות נושא, אך כמובן מגוון בשירים שונים , 
השיר העונה לשם גורד שחקים שבחרתי לסגור את המסיבה שייך לזמרת / יוצרת אמריקנית , שאהובה מאד על ילדיי , וכמובן שאני מאד אוהב אותה , אכן הדובדבן בקצפת - 
דמי לובאטו . קמצוצון מידע על דמי המרגשת :

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙 
דמי לובאטו
דמי , בת 26 כיום נולדה באוגוסט 1992 , היא זמרת-יוצרת, שחקנית, סופרת, פילנתרופית ואשת עסקים אמריקאית.
לובאטו היא זמרת סופרן לירי מלא, ויש לה מנעד קולי של ארבע אוקטבות וחצי טון מ-דו באוקטבה השלישית עד מי באוקטבה השביעית. יכולותיה הקוליות זכו לשבחי המבקרים הן בהקלטות האולפן , והן בהופעות חיות, והיא הושוותה לקלי קלרקסון. קריירת המוזיקה המפוארת שלה , כוללת
6 אלבומי אולפן (2017 - 2008) , 5 אלבומי הופעות חיות , ושלושה אלבומי פסקול : קאמפ רוק , קאמפ רוק 2( 2008 - 2010) , ותנו לסוני צ'אנס ( 2010) .
בשנת 2017 התפרסם שדמי מועמדת לגראמי על האלבום הואקלי הטוב ביותר. דמי נבחרה אחת מבין 100 האנשים המשפיעים בעולם לפי המגזין "טיים". באמצע שנת 2018, דמי התחילה לעבוד על אלבומה השביעי הבא.
דמי גם ידועה לרובנו מ - 2 סרטי קאמפ רוק של
ערוץ דיסני , בהם כיכבה ו שני עונות של סדרת טלוויזיה משל עצמה בשם "תנו לסוני צ'אנס" שזכתה לפופולריות רבה, ודמי פרשה מהסדרה בכדי להתרכז במוזיקה.
לובאטו כנערה עברה מקרי בריונות והתעללות בבית הספר, עד כדי כך שהחלה ללמוד מהבית אחרי כיתה ז', והיא תסיים בגרות מהבית באפריל 2009. היא נהגה להזיק לעצמה תוך שהאשימה את עצמה במצבה, וסבלה עם הזמן ממחלות הבולימיה והאנורקסיה, במקביל להפרעות אישיות שאחת מהן הייתה הפרעה דו-קוטבית. היא חשפה את סיפורה המלא בסרט הדוקומנטרי "דמי לובאטו: חזקה למרות הכול" ששודר בערוץ MTV.
במאי 2012 לובאטו תציג כשופטת ומנטורית בעונה השנייה של תוכנית הכישרונות "The X Factor" בגרסה האמריקאית. לובאטו פועלת למען מספר מטרות חברתיות וסביבתיות, ביניהן מטרות איתן היא מזדהה והן נוגעות אליה באופן אישי (פעילה ודוברת ארגונים של בריאות הנפש והעצמה של בני נוער ודימויים העצמי) ומטרות איתן היא מרגישה צורך להזדהות (דוברת ופעילה למען זכויות הקהילה הגאה) , ב-2 באפריל 2016 זכתה לובאטו בפרס על תמיכה בזכויות הלהט"ב בטקס הGlaad.. במסגרת פעולות אלה הייתה לובאטו שגרירת הכבוד של החינוך מטעם 'השותפות האמריקאית לאאוזינופיליה' וזכתה בפרס ההשראה בפרסי בחירת הנוער.
בתחילת אוקטובר 2016 הודיעה לובאטו שהיא קנתה את מרכז הטיפול שטיפל בה אחרי שיצאה ממרכז הגמילה, CAST centers, והיא הולכת להפוך אותו לעולמי. באותו החודש לובאטו טסה לכורדיסטן שבעיראק לדבר על הבעיות שבעיראק כנגד ילדים ונשים, ומזכויותיהם.
ב-4 באוקטובר 2016, פרסמה בחשבון הטוויטר שלה כי החליטה לקחת פסק זמן ממוזיקה ומאור הזרקורים במהלך שנת 2017. נכון לשנת 2017, הונה של לובאטו מוערך בכ־89 מיליון דולר.
ב-24 ביולי 2018 פורסם כי לובאטו התמוטטה בביתה והובהלה לבית חולים בלוס אנג'לס, זאת לאחר שנטלה כנראה מנת יתר בזמן מסיבה שנערכה בביתה. ב-31 ביולי פורסם שלדברי גורמים לא רשמיים, מצבה של הזמרת לא השתפר מאז ההתמוטטות, ואולי אף התדרדר. 😢😢😢😢😢😢😢
ב-7 באוגוסט פורסם כי לובאטו השתחררה מבית החולים ונכנסה למתקן גמילה. ואני מאחל לה כמובן שיקום מהיר ,
אישה מאד מעניינת ומקסימה. 💜💛💚💙💖
דמי לובאטו
💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙 
השיר גורד שחקים , ברור מאליו כי השיר נוגע בנושא שהעליתי והוא סוג של חוזק נפשי.
כותבי השיר טובי גד, לינדי רובינס והזמרת האסטונית
קרלי קויב קיבלו את השראתם , כשהתבוננו בתמונה בה נראה גורד שחקים יחיד עומד בין הריסות רבות, לאחר שסוף העולם הגיע בעקבות אפוקליפסה, כאשר השמש חודרת מבעד לעננים וגשם יורד קלות , השיר מדבר על להישאר חזק , על להראות חוזק אל מול בעיות ועל אמונה עצמית.
השיר מעביר מסר חזק גם למתבגרות צעירות, עצם חשיפת הקשיים האישיים של לובאטו דרכו. לובאטו הקליטה את השיר פעמיים: לפני שנכנסה למכון גמילה ב-1 בנובמבר 2010 ואחרי שיצאה ממנו ב-28 בינואר 2011. היא מספרת שכשהקליטה אותו בפעם הראשונה, ואף אחד לא ידע מה עובר עליה חוץ ממנה, היא בכתה עד כדי כך שההקלטה כמעט והופסקה באמצע, ושלבסוף בחרה להכניס לאלבום דווקא את הגרסה הראשונית הזו כי " זו הייתה סוג של התחננות לעזרה. זה היה לפני שהתאשפזתי, לפני שהכול סוג של הכה במעריצים. הלכתי למכון לגמילה והשתחררתי, ואז ניסיתי להקליט את 'Skyscraper' כי הקול שלי השתנה אבל זה פשוט לא היה אותו הדבר. היה משהו בניסיון הראשון, בהיתקלות הראשונה בשיר שהיה סוג של קסום. הוכנס בה כל כך הרבה רגש, ועד היום הזה, ההיתקלות הזו עדיין מאוד מיוחדת עבורי ".


💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙

אז קבלו בתשואות רמות את שיר מס' 10 :




💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙

שיר מס' 10 - דמי לובאטו - גורד שחקים - 2011

השמיים בוכים , אני צופה
תופסת דמעות בידיי
רק שקט , כמו בסוף
כאילו שבחיים , לא היה לנו סיכוי
האם אתה חייב לגרום לי להרגיש , כאילו לא נשאר ממני כלום

אתה יכול לקחת כל דבר ששייך לי
אתה יכול לשבור כל מה שאני
כאילו שאני עשויה מזכוכית
כאילו שאני עשויה מנייר
קדימה תמשיך לנסות לקרוע אותי
אני אעלה מהאדמה
כמו גורד שחקים, כמו גורד שחקים

כמו שהעשן מתפזר
אני מתעוררת ומתירה אותך ממני
האם זה גורם לך להרגיש טוב יותר
לצפות בי בעת , שאני מדממת
כל חלונותיי עדיין שבורים אבל , אני עומדת על רגליי

אתה יכול לקחת כל דבר ששייך לי
אתה יכול לשבור כל מה שאני
כאילו שאני עשויה מזכוכית
כאילו שאני עשויה מנייר
קדימה תמשיך לנסות לקרוע אותי
אני אעלה מהאדמה
כמו גורד שחקים, כמו גורד שחקים

קדימה רוץ , רוץ , רוץ , אני מתכוונת להישאר ממש כאן
צופה בך נעלם , כן
קדימה רוץ , רוץ , רוץ , כן זו דרך ארוכה למטה
אבל אני קרובה לעננים פה למעלה

אתה יכול לקחת כל דבר ששייך לי
אתה יכול לשבור כל מה שאני
כאילו שאני עשויה מזכוכית
כאילו שאני עשויה מנייר , או או
קדימה תמשיך לנסות לקרוע אותי
אני אעלה מהאדמה
כמו גורד שחקים, כמו גורד שחקים
כמו גורד שחקים, כמו גורד שחקים
כמו גורד שחקים
.

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙
דמי לובאטו

דמי לובאטו


💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙



Demi lovato - Skyscraper - 2011 - Chords









💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙

דמי לובאטו

דמי לובאטו

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙

Demi lovato - Skyscraper - 2011 - Lyrics

Skies are crying, I am watching
Catching teardrops in my hands
Only silence, as it's ending, like we never had a chance.
Do you have to make me feel like, there's nothing left of me?

You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper, like a skyscraper


As the smoke clears
I awaken and untangle you from me
Would it make you feel better to watch me while I bleed
All my windows, still are broken, but I'm standing on my feet

You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper, like a skyscraper

Go run run run I'm gonna stay right here
Watch you disappear yeah
Go run run run yeah it's a long way down
But I'm closer to the clouds up here

You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper
Ohh
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper, like a skyscraper
Like a skyscraper, like a skyscraper
Like a skyscraper


💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙
דמי לובאטו

דמי לובאטו



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...