יום ראשון, 28 באפריל 2019

Bonnie Tyler - 02 - Total Eclipse Of The Heart - 1983 - ARD - 28.4.19 PARTY 15 ( 80's Hot Party)

היום , יום ראשון , כ"ג  ניסן  , התשע"ט,      28.4.19 

בוני טיילר
בוני טיילר

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛
שבוע טוב ומקסים לכם משפחה , חברות וחברים יקרים 💖
זהו זה הסתיים לו שבוע דיי ארוך של חג הפסח
האם נהניתם וטיילתם לאורכה ורוחבה של מדינתנו הקטנטונת ישראל
עם פקקים מכאן ועד להודעה חדשה במיוחד לאזור הצפון , 
האם זללתם מצות עם ממרח שוקולד , או עם מזולה וריבה טעימה
או עם חרוסת , אני חושב שכולנו התגעגענו ללחם , 
פיתות , לחמניות וכל מיני מאפים טעימים , 
בכל מקרה היה אחלה חג . בכל מקרה גם אנחנו פה בבלוג האישי שלי ARD 
חוגגים עם מסיבת שירי שנות השמונים , האייטיז כמובן .
 אחחח איזה זיכרונות יש מהעשור הזה .
אין ספק שיחדיו היא מילה מאד חזקה , במיוחד שמדובר בבני זוג , 
שאוהבים אחד את השנייה , כל הקשיים , המשברים , הלחצים , 
פתאום קל יותר להתמודד מול כל הבעיות .
גם רגילים אחד לשטויות של השני , והרי הכול פשרות, 
וזאת בכדי לנהל זוגיות בריאה וכיפית ולטפח את האהבה ,
וזה טוב יותר מאשר שאתה ערירי וגלמוד .
וכך אני מגיע לשיר מס' 2 שלנו - בוני טיילר - ליקוי מוחלט של הלב - משנת 1983
איזה שיר ענק וזמרת ענקית.
אך תחילה קמצוצון מידע על בוני המהממת :




💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄

בוני טיילר ילידת יוני 1951 , כיום בת 67 , היא זמרת רוק ופופ ולשית הנודעת בקולה הצרוד, המחוספס והייחודי, שמכרה מעל 100 מיליון תקליטים ברחבי העולם.
היא הוציאה 17 אלבומי אולפן , האלבום האחרון ממש יצא שנה במרץ 2019 - בין כדור הארץ ובין הכוכבים - 2019
בשנת 1977 גילו אצלה גוש קטן במיתרי הקול שחייב ניתוח. לאחר הניתוח היה אסור עליה להוציא הגה במשך מספר שבועות. טיילר הפרה את הוראת הרופאים, דבר שגרם לצרידות הכרונית המלווה אותה עד היום. אע"פ כן הצליחה עם סינגל ענק - זהו כאב לב , ממש בנובמבר 1977 שלהפתעתה הזניק אותה למעמד של כוכבת בינלאומית ודורג במקום ה-3 במצעד הבילבורד הוט 100 שבארצות הברית, וכן הגיע למקומות גבוהים במצעדים בצרפת, גרמניה, אנגליה ואוסטרליה.
להיטים גדולים אחרים שלה - ליקוי מוחלט של הלב - 1983,
להחזיק את הגיבור - 1984 , המיטב - 1988 ועוד רבים אחרים . בוני גם הופיעה אצלנו בישראל  ב-7 בפברואר 2017 הופיעה בהיכל התרבות בתל אביב , וכאמור פועלת עד היום.




אז ללא השתהות נוספת קבלו במחיאות כפיים את שיר מס' 2 :

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄

בוני טיילר
💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄

שיר מס' 2 - בוני טיילר - ליקוי מוחלט של הלב 

(אני עם לב ממוטט לגמרי) - 1983




(תסתובב) , 

כל פעם בהווה ובעבר, אני מרגישה קצת בודדה 

ואתה אף פעם לא מגיע
(תסתובב), 
כל פעם בהווה ובעבר, אני נעשית כבר עייפה 
מלשמוע את צלילי דמעותיי


(תסתובב), 
כל פעם בהווה ובעבר, אני נעשית קצת עצבנית 
שכל מיטב שנות חיי חלפו
(תסתובב ),
כל פעם בהווה ובעבר אני במקצת מבועתת
ואז אני רואה את המבט בעינייך


(תסתובב - עיניים בורקות) , 
כל פעם בהווה ובעבר אני מתמוטטת

(תסתובב - עיניים בורקות) , 

כל פעם בהווה ובעבר אני מתמוטטת



(תסתובב), 
כל פעם בהווה ובעבר, אני נעשית במקצת חסרת מנוחה 
ואני חולמת על משהו פראי
(תסתובב), 
כל פעם בהווה ובעבר, אני נעשית במקצת חסרת אונים
ואני משתרעת כמו ילדה בזרועותייך


(תסתובב), 

כל פעם בהווה ובעבר, אני נעשית קצת עצבנית 
ואני יודעת שאני צריכה לצאת החוצה ולבכות
(תסתובב), 
כל פעם בהווה ובעבר אני במקצת מבועתת
ואז אני רואה את המבט בעינייך


(תסתובב - עיניים בורקות) , 

כל פעם בהווה ובעבר אני מתמוטטת


(תסתובב - עיניים בורקות) , 

כל פעם בהווה ובעבר אני מתמוטטת


ואני צריכה אותך עכשיו הלילה
אני צריכה אותך יותר מאי פעם
ואם רק תחזיק אותי חזק
אנחנו נהיה ביחד לנצח
ואנחנו רק נעשה את זה נכון
כי לעולם לא נטעה


יחדיו נוכל לקחת את זה עד סוף הדרך
אהבתך היא כמו צל , שנמצא איתי כל הזמן
(כל הזמן)
אני לא יודעת מה לעשות , ואני תמיד באפלה

אנו חיים בתוך קופסת פודרה, שגורמת לניצוצות להיעלם 
אני באמת צריכה אותך הלילה
לנצח יתחיל הלילה
(לנצח יתחיל הלילה)



היה היה זמן שהתאהבתי
אבל עכשיו אני רק מתמוטטת
אין שום דבר שאני יכולה לעשות
ליקוי מוחלט של הלב (אני עם לב ממוטט לגמרי)


היה היה פעם זמן , שהיה אור בחיי
אבל עכשיו יש רק אהבה באפלה 
שום דבר שאני יכולה להגיד

ליקוי מוחלט של הלב (אני עם לב ממוטט לגמרי)

(תסתובב - עיניים בורקות) , 
(תסתובב - עיניים בורקות) , 

(תסתובב), 
כל פעם בהווה ובעבר, אני יודעת שלעולם לא תהיה הבחור שתמיד רצית להיות
(תסתובב), 
כל פעם בהווה ובעבר, אני יודעת שאתה תהיה הבחור היחידי שרצה אותי איך שאני

(תסתובב), 
כל פעם בהווה ובעבר, אני יודעת שאין עוד אחד ביקום שהוא קסום ומופלא כמוך
(תסתובב),
כל פעם בהווה ובעבר, אני יודעת , שאין דבר טוב יותר
אין שום דבר שאני לא הייתי עושה 



(תסתובב - עיניים בורקות) , 
כל פעם בהווה ובעבר אני מתמוטטת

(תסתובב - עיניים בורקות) , 

כל פעם בהווה ובעבר אני מתמוטטת


ואני צריכה אותך עכשיו הלילה
אני צריכה אותך יותר מאי פעם
ואם רק תחזיק אותי חזק
אנחנו נהיה ביחד לנצח
ואנחנו רק נעשה את זה נכון
כי לעולם לא נטעה

יחדיו נוכל לקחת את זה עד סוף הדרך
אהבתך היא כמו צל , שנמצא איתי כל הזמן
(כל הזמן)


אני לא יודעת מה לעשות , ואני תמיד באפלה
אנו חיים בתוך קופסת פודרה, שגורמת לניצוצות להיעלם
אני באמת צריכה אותך הלילה
לנצח יתחיל הלילה
(לנצח יתחיל הלילה)


היה היה זמן שהתאהבתי
אבל עכשיו אני רק מתמוטטת
אין שום דבר שאני יכולה לעשות

ליקוי מוחלט של הלב (אני עם לב ממוטט לגמרי)

היה היה פעם זמן שהיה אור בחיי
אבל עכשיו אני אוהבת בחשכה
שום דבר שאני יכולה להגיד


ליקוי מוחלט של הלב (אני עם לב ממוטט לגמרי)

ליקוי מוחלט של הלב (אני עם לב ממוטט לגמרי)

ליקוי מוחלט של הלב (אני עם לב ממוטט לגמרי)

(תסתובב - עיניים בורקות) , 
(תסתובב - עיניים בורקות) , 

(תסתובב), 
💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄
בוני טיילר

בוני טיילר

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄



Bonnie Tyler-A total eclipse of the heart- 1983 - Chords






💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄

בוני טיילר

בוני טיילר


💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄
Bonnie Tyler-A total eclipse of the heart- 1983 - Lyrics


(Turn around)

Every now and then I get a little bit lonely
And you're never coming 'round
(Turn around)
Every now and then I get a little bit tired
Of listening to the sound of my tears

(Turn around)
Every now and then I get a little bit nervous
That the best of all the years have gone by
(Turn around)
Every now and then I get a little bit terrified
And then I see the look in your eyes

(Turn around bright eyes)
Every now and then I fall apart
(Turn around bright eyes)
Every now and then I fall apart

(Turn around)
Every now and then I get a little bit restless
And I dream of something wild
(Turn around)
Every now and then I get a little bit helpless
And I'm lying like a child in your arms

(Turn around)
Every now and then I get a little bit angry
And I know I have to get out and cry
(Turn around)
Every now and then I get a little bit terrified
But then I see the look in your eyes

(Turn around bright eyes)
Every now and then I fall apart
(Turn around bright eyes)
Every now and then I fall apart

And I need you now tonight
And I need you more than ever
And if you only hold me tight
We'll be holding on forever
And we'll only be making it right
'Cause we'll never be wrong

Together we can take it to the end of the line
Your love is like a shadow on me all of the time
(All of the time)

I don't know what to do and I'm always in the dark
We're living in a powder keg and giving off sparks
I really need you tonight
Forever's gonna start tonight
(Forever's gonna start tonight)

Once upon a time I was falling in love
Now I'm only falling apart
There's nothing I can do
A total eclipse of the heart

Once upon a time there was light in my life
But now there's only love in the dark
Nothing I can say
A total eclipse of the heart

(Turn around bright eyes)
(Turn around bright eyes)

(Turn around)
Every now and then I know you'll never be the boy
You always wanted to be
(Turn around)
But every now and then I know you'll always be the only boy
Who wanted me the way that I am

(Turn around)
Every now and then I know there's no one in the universe
As magical and wondrous as you
(Turn around)
Every now and then I know there's nothing any better
There's nothing that I just wouldn't do

(Turn around bright eyes)
Every now and then I fall apart
(Turn around bright eyes)
Every now and then I fall apart

And I need you now tonight (and I need you)
And I need you more than ever
And if you only hold me tight (if you'll only)
Well be holding on forever
And we'll only be making it right (and we'll never)
'Cause we'll never be wrong

Together we can take it to the end of the line
Love is like a shadow on me all of the time
(All of the time)

I don't know what to do, I'm always in the dark
We're living in a powder keg and giving off sparks
I really need you tonight
Forever's gonna start tonight
(Forever's gonna start tonight)

Once upon a time I was falling in love
But now I'm only falling apart
Nothing I can do
A total eclipse of the heart

Once upon a time there was light in my life
But now there's only love in the dark
Nothing I can say
A total eclipse of the heart
A total eclipse of the heart
A total eclipse of the heart

(Turn around bright eyes)
(Turn around bright eyes)
(Turn around)

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄
בוני טיילר
בוני טיילר




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...