יום שלישי, 30 באפריל 2019

Blancmange - 04 - Living On The Ceiling - 1982 - ARD - 30.4.19 PARTY 15 ( 80's Hot Party)

היום , יום שלישי , כ"ה  ניסן  , התשע"ט,      30.4.19 
קישור לקליפ: 

בלנקמנג'
בלנקמנג'
💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛

היי משפחה , חברות וחברים מקסימים 💖💜💚💙

אנו מעלים הילוך במסיבתנו : מסיבת שירי שנות השמונים
והגענו לשיר מס' 4 .

נכון יש לכם חשק לקום ולרקוד , ופשוט להשתולל , אז מוזיקת הסינת'פופ של האייטיז היא המתאימה בצליליה לכך . דיברתי גם על כך בפוסט הקודם , כשהייתי נער הייתי נוהג לרקוד בליקוו'יד , פינגוו'ין , קולוסיאום והסינרמה כל הלילה עד הזריחה , וזה היה פשוט כיף ושיגעון .

האם מישהו זוכר את שידורי החדשות בערבית באותה התקופה ???? אם לא הרי לכם קוריוז :
להקה לא ממש מוכרת מהאייטיז העונה לשם בלנקמנג' - פירוש שם הלהקה בעברית - הוא פשוט - רפרפת , בשירם - חי על התקרה משנת 1982 , שהיה שילוב של מוזיקת סינת'פופ עם מוזיקה ים תיכונית מאד מעניינת .
מוזיקת הרקע נלקחה עבור נושא הפתיחה לשידורי החדשות בערבית בערוץ הראשון של הטלוויזיה הישראלית בשנות השמונים ועד סוף שנות התשעים ,
וזה מצחיק כשהייתי שומע את הנעימה , פשוט הייתי קופץ ממקומי ומתחיל לרקוד.


אז בואו נקבל קמצוצון מידע על בלנקמנג'  האגדיים.


💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛


בלנקמנג'
בלנקמנג' הם להקת סינת'פופ ,שהוקמה בלונדון בשנת 1979 . במשך רוב הקריירה המוזיקלית שלהם 
ההרכב כלל את : ניל ארתור (שירה) , וסטיבן לוסקומב (קלידים). הם הגיעו לגדולה בתחילת שנות ה -80 .
מלהיטיהם הגדולים ניתן למנות את : המטבח של אלוקים (1982) , אני ראיתי את המילה (1982), להרגיש אותי(1982), חי על התקרה(1982) - ישמש כפתיח לתוכניות החדשות בערבית בערוץ הראשון  של הטלוויזיה הישראלית , גלים(1984), חזון עיוור(1984) , זו אהבה , זה (1984) , אל תגיד לי (1984) ועוד רבים אחרים .
ללהקה 10 אלבומי אולפן , כשהאחרון האלבום העשירי העונה לשם  נדודים יצא לאור ב - 19 אוקטובר 2018 , הלהקה פועלת עד היום . 

ובכן קבלו במחיאות כפיים סוערות את
שיר מס' 4 :
💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛

שיר מס' 4 - בלנקמנג' ( רפרפת ) - חי על התקרה - 1982


את ממשיכה לרוץ מסביב ומסביב
ובכן , זה בסדר מבחינתי
מעלה ומטה , אני על הקיר
אני על העץ הארור
זה בסדר מבחינתי
כן , זה מרגיש לי מוזר
כן זה נראה לי בסדר

ואני כל כך גבוה שאני גבוה כל כך
את מרימה אותי, ואז את נותנת לי ליפול 

ואני כל כך קטן, אני כל כך קטן 
עטפי אותי סביב אצבעך , לראות לפני

הנה אנו הולכים


את ממשיכה לרוץ מסביב ומסביב

ובכן , זה בסדר מבחינתי
שום דבר, שום דבר לא עומד בדרכי
חי על התקרה
אין שם מספיק מקום למטה
דברים המתרחשים במקום
הבנת את הבדיחה , ליפול למקום

ואני כל כך גבוה שאני גבוה כל כך
את מרימה אותי, ואז את נותנת לי ליפול 
ואני כל כך קטן, אני כל כך קטן 
עטפי אותי סביב אצבעך , לראות לפני



את ממשיכה לרוץ מסביב ומסביב

ובכן , זה בסדר מבחינתי
מעלה ומטה , אני על הקיר
אני על העץ הארור
מסתתר משאלותייך
שאלות , שלא תשאלי
למה אני על העץ? את שואלת
למה את שם למטה? אני אומר



ואני כל כך גבוה שאני גבוה כל כך

את מרימה אותי, ואז את נותנת לי ליפול 
ואני כל כך קטן, אני כל כך קטן 
עטפי אותי סביב אצבעך , לראות לפני

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛
בלנקמנג'

בלנקמנג'

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛

Blancmange -  Living On The Ceiling - 1982 - Chords







💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛

בלנקמנג'

בלנקמנג'

Blancmange -  Living On The Ceiling - 1982 - Lyrics



You keep me running round and round,
Well that's alright with me,
Up and down, I'm up the wall,
I'm up the bloody tree.
That's alright with me,
Yeah, that's alright with me,
Well, it feels alight to me,
Yeah, it looks alright to me.

And, I'm so tall, I'm so tall,
You raise me and then you let me fall.
And I'm so small, I'm so small,
Wrap me round your finger, seen before.

Here we go

You keep me running round and round,
Well that's alright with me,
Nothing, nothing, nothing's gonna
Step in my way.
Living on the ceiling,
No more room down there.
Things fall into place,
You got the joke, fall into place.

Well I'm so tall, I'm so tall,
You raise me and then you let me fall.
And I'm so small, I'm so small,
Wrap me round your finger, seen before.

You keep me running round and round,
Well that's alright with me,
Up and down, I'm up the wall,
I'm up the bloody tree.
Hiding from your questions,
Questions you won't ask.
"Why am I up the tree" you say,
"Why are you down there" I'm saying.

Well I'm so tall, I'm so tall,
You raise me and then you let me fall.
And I'm so small, I'm so small,
Wrap me round your finger, seen before


💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛

הוסף כיתוב
הוסף כיתוב



.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...