יום רביעי, 6 במרץ 2019

Scorpions - 06 - Still Loving You - 1984 - ARD - 6.3.19 PARTY13 ( ROMANTIC PARTY)


היום , יום רביעי , כ"ט  אדר א'  , התשע"ט,    6.3.19  
קישור לקליפ: 


Scorpions
Scorpions 


💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄


היי משפחה, חברות וחברים יקרים 💜👄💛👄💚
כפי שנראה לעין , מזג האוויר הסוער מאמש נרגע במקצת ,
נראה דיי בהיר , אך במקביל קר מאד בחוץ , אז מה דעתכם להתחמם עם מסיבת הרומנטיקה שלנו בבלוג ARD , שתשכיח במקצת את הצרות , את השגרה המחייבת של כל אחד ואחת מאיתנו , ונתמקד במשהו לא חשוב פחות , ואגזים אף ואומר החשוב ביותר בחיינו : האהבה - בלעדיה לפי ראות עיניי לא ניתן לחיות , ואם כן , יהיו חיים אילו קשים מנשוא ,
כל אחד ואחת מאיתנו צריך עזר כנגדו , לחלוק את חיינו עם כל הקשיים . מה שמצריך מאיתנו לא הרבה : אוזן קשבת , מילה טובה , מעט להתבדח , לרקוד יחדיו , לטייל יד ביד לאורך הטיילת , לתת פרח , שוקולד ויין טוב.


💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄

הגענו במסיבת הרומנטיקה שלנו לשיר מס' 6 המכובד.
כאן אנו מוצאים את להקת הסקורפיונס (העקרבים) האדירה
בבלדת רוק אהבה משגעת - עדיין אוהב אותך משנת 1984.
אך תחילה קמצוצון מידע על הסקורפיונס האגדיים :


💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄

Scorpions (סקורפיונז, בעברית: העקרבים) היא להקת הארד רוק גרמנית, אשר הוקמה בשנת 1965 בהאנובר, גרמניה, ששרה באנגלית כאשר היא בעלת מספר קטן של שירים בשפות אחרות כגון גרמנית, ספרדית ואיטלקית.

סגנון הלהקה היה מהפכני לתקופתו, כאשר לצד המוזיקה הרועשת שהיוותה את ניצני הרוק הכבד הם היו מאבות רוק הבלדות שהתאפיין בהמנוני רוק עתירי רגש ומסרים פוליטיים למען השלום וכנגד הרודנות.
אחד משיריה המפורסמים של הלהקה הוא 

"Wind of Change", שנכתב במהלך שהות הלהקה במוסקבה בשנת 1989 לקראת הופעה (הסקורפיונז היו אחת הלהקות הראשונות שהופיעו במוסקבה בימי טרום התפרקות ברית המועצות). השיר, המדבר על רוחות השינוי, היווה את שיר הסמל של נפילת חומת ברלין והיה להצלחה גדולה. עוד מלהיטי הלהקה: 

Still loving you ,Rock You Like A Hurricane  
 , Send Me An Angel, White Dove ועוד רבים.

ב-7 ביולי 2005 הופיעו הסקורפיונז מול עשרות אלפי צופים באצטדיון בלומפילד בתל אביב, בהופעה שזכתה להצלחה רבה וביקורות נלהבות. הזמרת הישראלית ליאל קולט ביצעה בהופעה זו יחד עם הלהקה את השיר 
"Send Me An Angel" ועוד מספר שירים ידועים של הסקורפיונז.

כיום רק 3 מחברי ההרכב הם גרמנים, אחד פולני ואחד אמריקאי מלוס אנג'לס. ב-24 בינואר 2010 נמסרה באתר הלהקה הודעה על פירוקה בשנת 2012 בחודש דצמבר. במהלך שנת 2010 קיימה הלהקה סיבוב הופעות פרידה עולמי; במסגרת סיבוב הופעות זה הופיעה גם בישראל 
ב-4 באוקטובר 2010.

בשנת 2015 קיימה הלהקה סיבוב הופעות במסגרת 50 שנות פעילות. גם אז הופיעה הלהקה בישראל ב-4 ביולי 2016 בהיכל מנורה לפני קהל שמנה יותר מ-10 אלף אנשים .

כנראה הסקופיונס מאד אוהבים את ישראל הם חזרו להופיע בהיכל מנורה בתל אביב ב - 19.7.2018 במסגרת סיבוב ההופעות "Crazy World Tour 2018" .
הסקורפיונס - 2018
ולשמחת כולנו הסקורפיונס עדיין מופיעים בימים אילו ברחבי העולם , ואני מאמין ששוב יחזרו אלינו.
פרגנו לשיר מס' 6-הסקורפיונס - עדיין אוהב אותך - 1984

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄



שיר מס' 6 - הסקורפיונס - עדיין אוהב אותך - 1984

זמן , צריך זמן בכדי לזכות באהבתך שוב
אני אהיה שם , אני אהיה שם
אהבה , רק אהבה יכולה להחזיר את אהבתך יום אחד
אני אהיה שם , אני אהיה שם


אלחם , מותק אני אלחם בכדי לזכות באהבתך שוב
אני אהיה שם , אני אהיה שם
אהבה , רק אהבה יכולה לשבור את החומה יום אחד
אני אהיה שם , אני אהיה שם


אם אנו נחזור שוב את כל הדרך מההתחלה

אני אנסה לשנות את הדברים , שהרגו את אהבתנו
גאוותך בנתה את החומה,כל כך חזק שאני לא יכול 
לעבור דרכה
האם באמת אין עוד סיכוי בכדי להתחיל שוב פעם נוספת ? אני אוהב אותך


תנסי, מותק תנסי להאמין באהבתי שוב
אני אהיה שם , אני אהיה שם
אהבה אהבתנו  פשוט לא אמורה להיזרק הצידה
אני אהיה שם , אני אהיה שם


אם אנו נחזור שוב את כל הדרך מההתחלה
אני אנסה לשנות את הדברים , שהרגו את אהבתנו
גאוותך בנתה את החומה,  כל כך חזק שאני לא יכול 
לעבור דרכה
האם באמת אין עוד סיכוי בכדי להתחיל שוב פעם נוספת ?


אם אנו נחזור שוב את כל הדרך מההתחלה
אני אנסה לשנות את הדברים , שהרגו את אהבתנו
כן אני פגעתי באהבתך ,ואני יודע מה שעברת
את צריכה לתת לי הזדמנות ,  זה לא יכול להיות הסוף


אני עדיין אוהב אותך
אני עדיין אוהב אותך
אני עדיין אוהב אותך
אני צריך את אהבתך
אני עדיין אוהב אותך
אני צריך את אהבתך


אני עדיין אוהב אותך

אני צריך את אהבתך
אני צריך את אהבתך



💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄







💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄

Scorpions - Still Loving You - 1984 - Chords






💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄
Scorpions - Still Loving You - 1984 - Lyrics

Time, it needs time to win back your love again
I will be there, I will be there
Love, only love can bring back your love someday
I will be there, I will be there

Fight, babe, I'll fight to win back your love again
I will be there, I will be there
Love, only love can bring down the wall someday
I will be there, I will be there

If we go again all the way from the start
I would try to change the things that killed our love
Your pride has built a wall, so strong that I can't get through
Is there really no chance to start once again? I'm loving you

Try, baby, try to trust in my love again
I will be there, I will be there
Love, our love just shouldn't be thrown away
I will be there, I will be there

If we'd go again, all the way from the start
I would try to change the things that killed our love
Your pride has built a wall, so strong that I can't get through
Is there really no chance to start once again?

If we'd go again, all the way from the start
I would try to change the things that killed our love
Yes, I've hurt your pride, and I know what you've been through
You should give me a chance, this can't be the end

I'm still loving you
I'm still loving you
I'm still loving you
I need your love
I'm still loving you
Still loving you, baby

Still loving you
I need your love
I'm still loving you
I need your love

I'm still loving you
I need your love
I need your love

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...