יום רביעי, 13 בפברואר 2019

Tokio Hotel - Monsoon - 05 - 2007 - ARD - 13.2.19 PARTY 12 ( METAL ROCK PARTY)

היום , יום רביעי , ח'  אדר א'  , התשע"ט,      13.2.19
קישור לקליפ:

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄😍😘💜👄💛
היי משפחה , חברות וחברים יקרים 🎸🎹🎺🎷
התגעגעתם ??? אני כמובן , שכן . מסיבת הרוק שלנו ממשיכה בטירוף , הגענו לשיר מס' 5 , פה בחרתי לכם את להקת טוקיו הוטל בשירם: מונסון - משנת 2007.
ואיך אפשר שלא?? קמצוצון מידע על הלהקה הנהדרת הזו:
טוקיו הוטל (בגרמנית: Tokio Hotel) היא להקת רוק/אלקטרופופ/סינת'פופ שנוסדה בשנת 2001 בשם Devilish בעיר מגדבורג במדינת סקסוניה-אנהלט שבגרמניה, על ידי ארבעה נערים שהיו בני 12 עד 14 בעת הקמתה. הלהקה זכתה להצלחה ניכרת בעשור הראשון של המאה ה-21, ונחשבת לאחת מהלהקות הגרמניות הפופולרית ביותר ברחבי העולם.  התאומים הזהים ביל וטום קאוליץ (נולדו ב-1 בספטמבר 1989 בלייפציג, גרמניה המזרחית). הופיעו במועדונים קטנים באזור העיר מגדבורג החל מגיל 7. לאחר מפגש בין השניים לבין גיאורג ליסטינג, נגן גיטרה בס, וגוסטב שפר, מתופף, החליטו הארבעה להקים להקה משלהם בשם Black Questionmark. לאחר מכן, שונה שם הלהקה ל-Devilish. הלהקה צברה מספר קטן של מעריצים ואף הקליטה באולפן ביתי דמו של מספר שירים אותם שלחה לחברות תקליטים, אך ללא תגובות חיוביות.

בשנת 2003 פנה סולן הלהקה ביל למבחני בד לתוכנית הכשרונות הצעירים Star Search, ששודרה בטלוויזיה הגרמנית. הוא התקבל לנבחרת המתמודדים והספיק לבצע שיר אחד בלבד לפני שהפסיד את מקומו בתחרות. בזמן זה שודרו בתוכנית תמונות של להקת Devilish וחבריה.

בעקבות הופעתו בתוכנית, ביקר מפיק מוזיקלי מהמבורג במועדון במגדבורג שבו הופיעה הלהקה. לאחר שהיה מרוצה מהופעתם החליט להחתימם על חוזה הקלטות בלייבל BMG. לאחר מכן נקנתה BMG על ידי חברת סוני מיוזיק אנטרטיינמנט, וחוזה ההקלטות של הלהקה בוטל. מפיק הלהקה דאג לחתימה על חוזה חדש בחברת יוניברסל מיוזיק גרופ. בין 2004 ל-2005 עבדה הלהקה על כתיבת, עיבוד והקלטת שירים לאלבום הבכורה בעזרתם של ארבעה מפיקים שונים. כמו כן, הלהקה שינתה את שמה לטוקיו הוטל (מלון טוקיו), כיוון שהעיר טוקיו ביפן הייתה מקום אליו חלמו חברי הלהקה להגיע ולהופיע, ומלון בגלל רצונם בסיבוב הופעות ומעבר תכוף מבית מלון אחד למשנהו.

סינגל הבכורה, Durch den Monsun, יצא לאור בגרמניה וזכה להצלחה רבה ששיאה בהגעה לראש מצעד הפזמונים הגרמני בקיץ 2005. כמו כן, טוקיו הוטל זכו להצלחה במדינות נוספות באירופה. בעקבות ההצלחה, הלהיט Durch den Monsun תורגם לאנגלית ויצא כסינגל בשם Monsoon בשנת 2007. השיר Monsoon זכה להצלחה רבה במצעדי הפזמונים ובמכירות במדינות רבות, כולל בארצות הברית וישראל. בהמשך נכלל באלבום אוסף בשם Scream, שהכיל גרסאות באנגלית לשירים שהוציאה הלהקה במקור בשני אלבומיה הראשונים בגרמניה, Schrei! ו-Zimmer 483. אלבום זה יצא לאור בגרמניה בשם Room 483.

הלהקה פרסמה עד כה שבעה אלבומי אולפן, כאשר שלושה מהם בשפה הגרמנית, וארבעה בשפה האנגלית. האלבומים החדשים יוצאים לאור באנגלית בלבד, ומושפעים בין היתר מרובוטיקה וממדע בדיוני, וכן מתרבות שנות ה-80 של המאה ה-20 ותרבות מועדונים של מוזיקה אלקטרונית. בהתאם, הם מכילים צלילי סינתסייזר רבים, תכנות רב יותר של כלי המוזיקה, וכן שירה בקולות גבוהים, כולל פלסט.

בתחילת שנת 2016, סולן הלהקה, ביל קאוליץ, שחרר אלבום סולו בשם I'm Not Ok תחת שם הבמה Billy, בהפקה משותפת עם אחיו התאום.

כיום התאומים קאוליץ מתגוררים בלוס אנג'לס, קליפורניה, לשם עברו יחד עם משפחתם לאחר שביתם בהמבורג נפרץ על ידי מעריצים, ובני משפחתם של הלהקה הותקפו במספר אירועים חריגים בגרמניה. הבסיסט, גיאורג, והמתופף, גוסטב, עודם מתגוררים בעיר הולדתם מגדבורג.

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄😍😘💜👄💛

אז קבלו במחיאות כפיים סוערות את שיר מס' 5 שלנו .



שיר מס' 5 - טוקיו הוטל - מונסון - 2007

אני עומד בפני דלת שבורה
לא נשאר כאן כלום יותר
החדר שלי קר
זה גורם לי להשתגע
אני חיכיתי כאן כל כך הרבה
אבל הרגע נראה שעומד להגיע
אני רואה את העננים הקודרים מגיעים שוב


רץ דרך המונסון
חוצה את העולם
לסוף הזמן
איפה שהגשם לא יכאיב
נלחם בסופה,
לתוך העצב
וכאשר אני מאבד את עצמי
אני חושב עלייך
יחד נרוץ למקום חדש


דרך המונסון
רק אני ואת
חצי ירח מתעמעם בראייתי
אני רואה את דמותך באורו
אבל עכשיו זה נעלם והשאיר אותי כל כך לבד
אני יודע אני חייב למצוא אותך עכשיו
יכול לשמוע את שמך, אני לא יודע איך
למה אנחנו לא יכולים לעשות שהחשכה הזאת תרגיש כמו בבית?


רץ דרך המונסון
חוצה את העולם
לסוף הזמן
איפה שהגשם לא יכאיב
נלחם בסופה,
לתוך העצב
וכאשר אני מאבד את עצמי
אני חושב עלייך
יחד נרוץ למקום חדש
ושום דבר לא יוכל למנוע ממני להיות איתך

דרך המונסון, היי! היי!

אני נאבק בכל הכוח הזה
שבא בדרכי
נותן לזה לקחת אותי היישר אליך
אני ארוץ יום ולילה
אני אהיה איתך בקרוב
רק אני ואת
אנחנו נהיה שם בקרוב
כל כך בקרוב


רץ דרך המונסון
חוצה את העולם
לסוף הזמן
איפה שהגשם לא יכאיב
נלחם בסופה,
לתוך העצב
וכאשר אני מאבד את עצמי
אני חושב עלייך
יחד נרוץ למקום חדש
ושום דבר לא יוכל למנוע ממני להיות איתך


דרך המונסון
דרך המונסון
רק אני ואת
דרך המונסון

רק אני ואת



💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄😍😘💜👄💛







Tokio Hotel - Monsoon - 2007 - Lyrics

I'm staring at a broken door
There's nothing left here anymore
My room is cold
It's making me insane


I've been waiting here so long
But now the moment seems to've come
I see the dark clouds coming up again




 
Running through the monsoon
Beyond the world
To the end of time
Where the rain won't hurt
Fighting the storm
Into the blue
And when I lose myself I'll think of you
Together we'll be running somewhere new
Through the monsoon
Just me and you


A half moon's fading from my sight
I see your vision in its light
But now it's gone and left me so alone

I know I have to find you now
Can hear your name, I don't know how
Why can't we make this darkness feel like home?

Running through the monsoon
Beyond the world
To the end of time
Where the rain won't hurt
Fighting the storm
Into the blue
And when I lose myself I'll think of you
Together we'll be running somewhere new
And nothing can hold me back from you
Through the monsoon

Hey! Hey!

I'm fighting all its power
Coming in my way
Let it take me straight to you
I'll be running night and day

I'll be with you soon
Just me and you
We'll be there soon
So soon

Running through the monsoon
Beyond the world
To the end of time
Where the rain won't hurt
Fighting the storm
Into the blue
And when I lose myself I'll think of you
Together we'll be running somewhere new
And nothing can hold me back from you
Through the monsoon

Through the monsoon
Just me and you
Through the monsoon

Just me and you



💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄😍😘💜👄💛



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...