יום שבת, 12 בינואר 2019

The Monkees - 03 - I'm a Believer - 1966 - ARD - 12.1.19 PARTY 10 ( 60'S ROCK BANDS PARTY)

היום , יום שבת , ו' שבט , התשע"ט,      12.1.19
קישור לקליפ:   The Monkees - I'm a Believer   
The Monkees


💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄👫💥😍
היי לכולם , ברשותכם אני אמשיך עם מסיבת הנוסטלגיה 

שלנו , והיום אני מגיע ללהקת הקופים לשירם משנת 1966 - אני מאמין,וכהרגלנו בקודש תחילה קמצוץ מידע על להקת הקופים הדיי מגניבה אפשר להגיד.

המאנקיז (באנגלית: The Monkees) הייתה להקת פופ רוק אמריקנית, שהוקמה בלוס אנג'לס בשנת 1966. מכירות הלהקה הסתכמו ברבות השנים בכ-65 מיליון עותקים .
בשונה מרוב להקות הרוק של שנות השישים, ה-Monkees לא הוקמה על ידי חבריה, אלא על ידי מפיקי-הטלוויזיה ברט שניידר ובוב ראפלסון, עבור תוכנית טלוויזיה ששודרה בשנים 1966-1968 ברשת NBC. השניים רצו ליצור מקבילה אמריקאית לפופ המלודי ולסרטי הקולנוע ההומוריסטיים של הביטלס. את הרעיון לתוכנית שחבריה יגלמו חברי להקה פיקטיבית בשם "המאנקיז", אך זאת תוציא תקליטים ככל להקה, הגה המפיק דון קירשנר בשנת 1965 בהשראת סרטם של הביטלס, לילה של יום מפרך. לאודישנים לתוכנית הגיעו 400 נבחנים, מתוכם נבחרו מיקי דונלז, דיווי ג'ונס, מייק נסמית ופיטר טורק. הסדרה נקראה "המאנקיז", כשם הלהקה. לסדרה הייתה הצלחה מסחררת בשתי עונותיה הראשונות, היא התחילה את ה"גל החדש" של טכניקות העריכה והייתה הסדרה האמריקנית הראשונה שזכתה בשני פרסי אמי. 
בסך הכול זכתה הסדרה בשלושה פרסי אמי, שניים בשנת 1967, ואחד בשנת 1968.  מוזיקלית הלהקה לא חידשה הרבה ביחס לאותה תקופה, אך היא ניפקה מספר להיטים ובהם "I'm A Believer
ו-"Last Train To Clarksville". הלהקה הייתה מועמדת ל-4 פרסי גראמי והתוכנית שזכתה להצלחה עזרה למכירות התקליטים. בשנת 1967 מכרה הלהקה בארצות הברית יותר אלבומים מאלביס פרסלי והביטלס גם יחד.  חברי הלהקה היו מתוסכלים מכך שלא נותנים להם לכתוב שירים בעצמם, ושבפועל מנגנים את התפקיד שלהם נגני אולפן מקצועיים. בשנת 1967 יצא אלבומם השני בזמן שהיו במסע הופעות. חברי הלהקה שלא קיבלו אפילו עותק של האלבום ולא ידעו את השירים הכלולים בו תבעו את המפיק המוזיקלי שלהם, דון קירשנר, וקיבלו $250,000 (כ-$1,644,500 של ימינו). אלבומם השלישי כלל כבר שירים שכתבו חברי הלהקה בעצמם.  לאחר ביטול תוכנית הטלוויזיה יצא סרטם הפסיכדלי הכושל "Head". בחרתי להיום כאמור את שירם :
שיר מס' 3 - הקופים -  אני מאמין משנת 1966 .

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄👫💥😍

The Monkees



שיר מס' 3 - הקופים - אני מאמין - 1966




חשבתי שאהבה קיימת רק באגדות,
מיועדת למישהו אחר, אך לא בשבילי.
הו, האהבה חיפשה אותי;
כך זה נראה;
אכזבה רדפה את חלומותיי.

ואז ראיתי את פניה
עכשיו אני מאמין.
אין לי שמץ, של ספק.
אני מאוהב,
אני מאמין, לא אוכל לעזוב אותה גם אם אנסה.


חשבתי שאהבה הייתה עניין של נתינה,
נראה שככל שנתתי, קיבלתי פחות.
מה הטעם לנסות,
אתה רק נפגע;
כשרציתי שמש, קיבלתי גשם.












אז ראיתי את פניה,
עכשיו אני מאמין,
אין לי שמץ, של ספק.
אני מאוהב,
אני מאמין, לא אוכל לעזוב אותה גם אם אנסה.


הו.
הו האהבה חיפשה אותי,
כך זה ניראה;
אכזבה רדפה את חלומותיי.



אז ראיתי את פנייה,
עכשיו אני מאמין.
אין לי שמץ, של ספק.
אני מאוהב,
אני מאמין, לא אוכל לעזוב אותה גם אם אנסה.


כן, ראיתי את פניה
עכשיו אני מאמין.
אין לי שמץ, של ספק.


כן, אני מאמין, כן, כן, כן, כן, כן, כן...





💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄👫💥😍




The Monkees
The Monkees - I'm a Believer - 1966 - Chords


The Monkees



The Monkees



💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄👫💥😍

The Monkees - I'm a Believer - 1966 - Lyrics
I thought love was only true in fairy tales
Meant for someone else but not for me
Love was out to get me
That's the way it seemed

Disappointment haunted all of my dreams



Then I saw her face, now I'm a believer
Not a trace of doubt in my mind
I'm in love

I'm a believer, I couldn't leave her if I tried



I thought love was more or less a giving thing
Seems the more I gave the less I got
What's the use in tryin'
All you get is pain?

When I needed sunshine, I got rain



Then I saw her face, now I'm a believer
Not a trace of doubt in my mind
I'm in love
I'm a believer, I couldn't leave her if I tried

Oh

Oh, love was out to get me
Now, that's the way it seemed

Disappointment haunted all of my dreams



Then I saw her face, now I'm a believer
Not a trace of doubt in my mind
I'm in love

I'm a believer, I couldn't leave her if I tried


Yes, I saw her face, now I'm a believer
Not a trace of doubt in my mind
Said, I'm a believer, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah (I'm a believer)
Said, I'm a believer, yeah (I'm a believer)
I said, I'm a believer, yeah (I'm a believer)

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄👫💥😍


The Monkees


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...