יום שבת, 29 בדצמבר 2018

Lady Gaga - 06 - Christmas Tree - 2008 - ARD - 29.12.18 PARTY 08 ( CHRISTMAS HOT ARD PARTY)

היום , יום שבת , כ"א טבת , התשע"ט,      29.12.18
קישור לקליפ:  Lady Gaga - Christmas Tree 
 
ליידי גאגא



💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄😍😎💁

היי משפחה , חברות וחברים אהובים . 💃💃💃💃

אנו ממשיכים עם מסיבת חג המולד שלנו , הגענו לשיר מס' 6 ופה אנו מוצאים את ליידי גאגא הענקית עם השיר

עץ חג המולד משנת 2008 .

קמצוצון מידע על ליידי גאגא המהממת : 

סטפני ג'ואן אנג'לינה ג'רמנוטה 
(באנגלית: Stefani Joanne Angelina Germanotta; נולדה ב-28 במרץ 1986), הידועה בשם הבמה ליידי גאגא 
(Lady Gaga), היא זמרת, דוגמנית, אשת עסקים, פזמונאית, ושחקנית אמריקאית.
גאגא היא אחת הזמרות המצליחות בהיסטוריה. בפחות מעשור, נמכרו מעל ל-30 מיליון אלבומים שלה ו-150 מיליון סינגלים,והיא נכללת ברשימת האמנים שיאני המכירות בכול הזמנים. על עבודתה זכתה בשישה פרסי גראמי, פרס גלובוס הזהב, 13 פרסי ה-VMA, והייתה מועמדת לפרסי האוסקר והאמי. היא האישה הראשונה לזכות ב"פרס היהלום" של RIAA,והאמן היחיד שמחזיק בשני סינגלים שמהם נרשמו מעל ל-7 מיליון הורדות דיגיטליות.בשנת 2015, הפכה לאמן הפופ המצליח בעולם לפי ספר הגינס. באוקטובר 2010, מוקמה שביעית ברשימת פורבס של מאה הנשים החזקות בעולם לאותה שנה, ובמקום הראשון בתחום הבידור.
בדצמבר 2015 הוכתרה כ-"אשת השנה" על ידי מגזין הבילבורד. גאגא גם ידועה בלבושה יוצא הדופן שבזכותו קיבלה את פרס "אייקון האופנה" בשנת 2011.
כאמור למסיבת חג המולד שלנו בחרתי את שירה: 
שיר מס' 6 - ליידי גאגא - עץ חג המולד - 2008
זהירות - השיר קצת סקסי מדיי . 💃💃💃💃💃💃




💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄😍😎💁



💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄😍😎💁
שיר מס' 6 - ליידי גאגא - עץ חג המולד - 2008

הצת אותי , השכב אותי על גבי
פה לה לה לה לה , לה לה לה לה

הצת אותי , השכב אותי על גבי

פה לה לה לה לה , לה לה לה לה



המקום היחידי , שתרצה להיות בו

הוא מתחת לעץ חג המולד שלי

המקום היחידי , שתרצה להיות בו

הוא מתחת לעץ חג המולד שלי





הצת אותי , השכב אותי על גבי

פה לה לה לה לה , לה לה לה לה



הצת אותי , השכב אותי על גבי

פה לה לה לה לה , לה לה לה לה



הו הו הו ,
מתחת לדביקון * ( מיזלטו )
כן כולם יודעים
אנחנו נפשוט את בגדינו
כן, אם תרצה , אנחנו נהיה בסדר
הו הו , חג המולד
עץ חג המולד שלי "טעים"

הצת אותי , השכב אותי על גבי
פה לה לה לה לה , לה לה לה לה

הצת אותי , השכב אותי על גבי

פה לה לה לה לה , לה לה לה לה



הו הו הו ,

מתחת לדביקון * ( מיזלטו )

כן כולם יודעים

אנחנו נפשוט את בגדינו

כן, אם תרצה , אנחנו נהיה בסדר
הו הו , חג המולד
עץ חג המולד שלי "טעים"

כאן , כאן , כאן
הזמן הטוב ביותר של השנה
הסר ממני את גרבי הניילון שלי
בעת הפצת עידוד חג המולד
הו הו , חג המולד
עץ חג המולד שלי "טעים"

בוקרת החלל 
ליידי גאגא
ליידי גאגא
והיא הולכת
בוקרת החלל
ליידי גאגא

ליידי גאגא
הנה אנו הולכים
דובדבן , דובדבן , בום בום


* דביקון - עמי סקנדינביה ראו בדבקון סמל לשלום והרמוניה, והוא מקושר עם פריג, אלת האהבה במיתולוגיה הנורדית, אשתו של אודין ואימו של בלדר. כנקמה על מותו של בנה בלדר, סירבה פריג לאפשר לחורף להסתיים, וכדי לשכנע אותה להסיר את רוע החלטתה ולהביא את האביב, הובא צמח הדבקון על מנת להחזיר אותו לחיים. לפי המסורת, עד היום מסרב החורף להשתחרר מתפקידו ולפנות את מקומו לאביב, והוא מתרצה רק לאחר שזוג אוהבים מתנשק מתחת לדבקון.



💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄😍😎💁



ליידי גאגא



💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄😍😎💁


Lady Gaga - Christmas Tree - 2008 - Chords


C, C#, A, A#, B, G#, F#, D#, A#m



💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄😍😎💁

ליידי גאגא
💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄😍😎💁


Lady Gaga - Christmas Tree - 2008 - Lyrics

Light me up, put me on top lets
Fa la la la la, la la la la
Light me up, put me on top lets
Fa la la la la, la la la la

The only place you'll want to be
Is underneath my Christmas tree
The only place you'll want to be
Is underneath my Christmas tree

Light me up, put me on top lets
Fa la la la la, la la la la
Light me up, put me on top lets
Fa la la la la, la la la la

Ho, ho, ho
Under the miseltoe
Yes everybody knows
We will take off our clothes
Yes, if you want us to we will (huh) you
Ho, ho Christmas
My Christmas tree is delicious

Light you up, put you on top lets
Fa la la la la, la la let's go
Light you up, put you on top lets
Fa la la la la, la la la la

Ho, ho, ho
Under the miseltoe
Yes everybody knows
We will take off our clothes
Yes, if you want us to we will (huh) you
Ho, ho Christmas
My Christmas tree is delicious

Here, here, here
The best time of the year
Take off my stockings here
While spreading Christmas cheer
Ho, ho Christmas
My Christmas tree is delicious
Ho, ho Christmas
My Christmas tree is delicious

Spacecowboy
Lady GaGa
Lady GaGa
And she goes
Spacecowboy
Lady Gaga
Lady GaGa
Here we go
Cherry, cherry boom boom

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄😍😎💁

ליידי גאגא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...