יום ראשון, 20 בינואר 2019

Billy Joel - 10 - Just the Way You Are - 1977 - ARD - 20.1.19 PARTY 11 ( 70'S HOT PARTY )

היום , יום שבת , טז' כסלו, התשע"ט, 20.1.19
קישור לקליפ:  Billy Joel - Just The Way You Are    
שבת מקסימה משפחה,חברות וחברים יקרים . 💙💋💚💋💛💋💜💋
יש משהו קסום בשילוב של זמר עם קול אדיר ומרגש , כשהוא גם מנגן בפסנתר , ולאחר מכן יש מעין מאבק ברקע למשמע הסקסופון , כך גם בשיר הבא , של אמן ענק , שאני מאד אוהב בילי ג'ואל : כמה מילים בקצרה על בילי : בילי ג'ואל הוא זמר  ,פסנתרן ומלחין יהודי אמריקאי . 
ג'ואל הוא מהזמרים המצליחים בארצות הברית. ה-RIAA (איגוד תעשיית ההקלטות האמריקאי) דירג את אלבומיו במקום השישי ברשימת האלבומים הנמכרים בכל הזמנים.[1] ג'ואל זכה חמש פעמים בפרס גראמי (מתוך 23 מועמדויות), מכר כ-150 מיליון אלבומים ברחבי העולם ,  והחל מ-1999 גם חבר בהיכל התהילה של הרוק אנד רול.
ג'ואל נולד בברונקס וגדל בהיקסוויל, ניו יורק. אביו הווארד ג'ואל (בנו של התעשיין היהודי-גרמני קרל יואל), נולד בגרמניה, וברח עם משפחתו מהשלטון הנאצי לארצות הברית ב-1939. אמו רוזלינד ניימן נולדה בברוקלין, למשפחה יהודית שהיגרה מאנגליה. בשנת 1957 הוריו התגרשו, ואביו עבר לגור בווינה בירת אוסטריה. מכיוון שקרל היה נגן פסנתר מוכשר, הוא התעקש שבילי ילמד נגינה קלאסית בפסנתר בגיל צעיר. בנעוריו התאמן גם באגרוף, ואף זכה בעשרים ושניים קרבות האגרוף החובבנים הראשונים שבהם השתתף. בעקבות שבר באף בקרב העשרים וארבעה, פרש ג'ואל מאגרוף.

לאחר צפייה בלהקת הביטלס בהופעתם בתוכנית של אד סאליבן בשנת 1964, בחר ג'ואל בקריירה של מוזיקאי. על בחירה זאת אמר ג'ואל:

"היה משהו מאוד שונה בחבר'ה האלה. הם לא נראו כמו כוכבים הוליוודיים, הם נראו כמו ילדים רגילים ממעמד הפועלים. והנה הם היו שם, ניגנו בכליהם, שרו את השירים של עצמם, בחורות צרחו, ובאותו הרגע אמרתי - זה מה שאני רוצה לעשות " .
השיר הבא מאד מרגש ומשמעו בעצם : אני אוהב אותך , איך שאת , אל תחפשי להשתנות בכדי למצוא חן בעיני ובעיני אחרים , פשוט תהיי עצמך , ללא שום מסכות נוספות ומיותרות . 


בילי ג'ואל - אני אוהב אותך כמו שאת - 1977 

אל תשתני , ותשדלי לרצות אותי
את לא אכזבת אותי  לפני
אל תדמייני , את מוכרת לי מדי
ואני לא רוצה לראותך עוד
לא אעזוב אותך בעיתות משבר
לקחתי אתי את הזמנים הטובים , אקח גם את הרעים,

אקח אותך , איך בדרך שאת עצמך
לא יכולנו להגיע כך רחוק

אל תשני את צבע שערך
לא אל תנסי, סוג של אופנה חדשה
תמיד תהיה לך תשוקתי הלא מדוברת
אע"פ שלא באמת אכפת לי

אינני רוצה שיחות מתוחכמות
אני רוצה אותך איך שאת
אף פעם לא רציתי לעבוד כך קשה
אני רוצה רק מישהי , שאוכל לדבר עמה,

אני צריך לדעת , שתמיד תהיי ,
אותה האחת שהכרתי
מה יגרום לך להאמין בי,

אמרתי שאני אוהב אותך , וזה לתמיד
הדרך שאני מאמין בך?
ואת זה אני מבטיח מלבי
אני אוהב אותך כמו שאת
לא יכולתי לאהוב אותך , יותר טוב
אני אף פעם לא רציתי להתאמץ כל כך קשה

אינני צריך שיחות פיקחיות

אני רוצה רק מישהי , שאוכל לדבר עמה,

אני רוצה אותך איך שאת .

אוקיי חברים יקרים : אם זה לא שיר אהבה מרגש בטירוף ורומנטי ביותר ?  , אזי אני צנצנת . 💘💙💚💛💜

Billy Joel – Just The Way You Are chords
🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

D Bm6 GMAJ7 Bm GMAJ7 Gm DDon't go changin' to try please me you never let me down before
Am D7 GMAJ7 Gm D BmMm Don't imagine you're too familiar
E E7 A4 A DAnd I don't see you anymore
D Bm6 GMAJ7 Bm I would not leave you in times of trouble
GMAJ7 Gm Dwe never could have come this far
Am D7 GMAJ7 Gm D Bm Mm I took the good times I'll take the bad times
Em7 A4 D Gm D G D Gm D G I'll take you just the way you are
D Bm6 GMAJ7 Bm Don't go trying some new fashion
GMAJ7 Gm DDon't change the colour of your hair
Am D7 GMAJ7 Gm D BmMm You always have my unspoken passion
E E7 A4 A D Althought I might not seem so care
D Bm6 GMAJ7 Bm GMAJ7 Gm DI don't want clever conversation I never want to work that hard
Am D7 GMAJ7 Gm D BmMm I just want someone that I can talk to
Em7 A4 D Gm D G D Gm D G D I'll want you just the way you are
G A F#m7 B7I need to know that you will always be
Em A D D7 Am the same old someone that I knew
Bb Do Am D7 What will it take till you believe in me MTM
Gm Do A4 A The way that I believe in you
D Bm6 GMAJ7 Bm I said I love you & that's forever
GMAJ7 Gm D& this I promise from the heart
Am D7 GMAJ7 Gm D BmMm I could not love you any better
Em7 A4 D Gm D G D Gm D G I'll love you just the way you are
D Bm6 GMAJ7 Bm GMAJ7 Gm DI don't want clever conversation I never want to work that hard
Am D7 GMAJ7 Gm D BmMm I just want someone that I can talk to
Em7 A4 Bb C Am D7 Gm CI'll want you just the way you are
D Bm6 GMAJ7 Bm GMAJ7 Gm D Am^D7 GMAJ7 Gm D Bm


Billy Joel – Just The Way You Are - Lyrics

💜💗💚💙💛💚💙💛💜💗💙💚💛💜

Don't go changing, to try and please me,
You never let me down before,
Don't imagine, you're too familiar,
And I don't see you anymore.
I would not leave you, in times of trouble,
I took the good times, I'll take the bad times,

I'll take you just the way you are.
We never could have come this far,

Don't change the colour of your hair,
Don't go trying, some new fashion,
You always have my, unspoken passion,
Although I might not seem to care.

I don't want clever, conversation,
I want you just the way you are.
I never want to work that hard,
I just want someone, that I can talk to,

I need to know that you will always be,
The same old someone that I knew,
What will it take till you believe in me,

I said I love you, and that's forever,
The way that I believe in you?
And this I promise from the heart,
I love you just the way you are.
I couldn't love you, any better,
I never want to work that hard,

I don't want clever, conversation,
I just want someone, that I can talk to,
I want you just the way you are

💜💗💚💙💛💚💙💛💜💗💙💚💛💜






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...