יום שישי, 16 בנובמבר 2018

The Kids from Fame - 07 - Starmaker - 1982 - ARD - 16.11.18 PARTY 04 ( PARTY - QUIET AND TOUCHI SONGS )

היום , יום שישי, טו' כסלו, התשע"ט, 16.11.18
קישור לקליפ:  The Kids From Fame -Starmaker
משפחה , חברות וחברים יקרים 💜👄💛💋💚👄💙💋💛💗
מי זוכר את סדרת הטלוויזיה האגדית משנות ה -80 תהילה ?
תהילה היא סדרת טלוויזיה אמריקאית , ששודרה בשנים
1982 - 1987 ברשת NBCהסדרה הייתה מבוססת על סרט קולנוע בעל שם זהה אשר הוקרן בשנת 1980 ומתאר את קורותיהם של תלמידים ומורים ב"תיכון לאומנויות הבמה" בניו יורק של שנות השבעים. הסדרה זכתה בשלושה "פרסי גלובוס הזהב" ובתשעה "פרסי אמי". 
בחרתי בשיר: יצרן כוכבים - STARMAKER .
השיר מאד מרגש ונוגע ללב , רואים את רוב התלמידים: ברונו , לירוי , דוריס , קוקו ג'ולי ועוד , ואת המורים:
לידיה גרנט , אליזבת שרווד ועוד סובבים את המורה לדרמה מר' קרנדל ,ונפרדים מעמיתם , שאמור לעזוב את ביה"ס , והסיבה האמתית , שהוא חלה בסרטן , והוא אכן נפטר מהמחלה שבועות אחדים לאחר הקרנת הסרט , מאד עצוב.
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭



הילדים מתהילה - יצרן כוכבים - :1982 

כאן, כפי שאני צופה בספינות החולפות אני מושרש לחוף שלי 
אני כל הזמן שואל את עצמי למה 
ואם יש עוד בצד השני 
כאן, כפי שאני רואה את החברים שחשבתי שרכשתי
קצת מטורף, ואני יודעת כעת 
אנחנו התבגרנו אחד משני 

יצרן כוכבים 
מנפץ חלומות 
"לוקח נשמות"
אנחנו מאושרים עכשיו 

עכשיו כשאני רואה את הדברים שאני רוצה 
אני יכול לקחת את הדברים שאני רואה 
אבל אני כל הזמן שואל את עצמי למה 
והאם יש לא רק קצת יותר מדי בשבילי 
כאן , כאשר יש זמן לספור את העלות 
אני מודד כל הזמן מה איבדתי 
ותהיתי אם אתה יודע 
הכל יהיה בסופו של דבר נגמר איתך 

יצרן כוכבים 
מנפץ חלומות 
"לוקח נשמות"
אנחנו מאושרים עכשיו


עכשיו , כשאני צופה שהזמן עובר
כמה הייתי רוצה להפליג
לעזוב את העבר מאחוריי
אך, אני יודעת כי נשארו לי ימים ספורים
הנה כאן עומד כל מה שחשבתי שעשיתי 
אילו החיים היחידים שאני מכיר
ואני לא יכול אפילו לקרוא לזה שלי 
אין לי בית
אני שייכת לך, שלי 


יצרן כוכבים
מנפץ חלומות 
"לוקח נשמות"
אנחנו מאושרים עכשיו




The Kids from Fame - Starmaker - 1982 - Lyrics

Here, as I watch the ships go by
I'm rooted to my shore
I keep asking myself why
And if there's more on the other side
Here, as I see the friends I thought I'd made
A little bit crazed, knowing now
We've outgrown one another


Starmaker
Dream breaker
Soul taker
We're happy now


Now when I see the things I want
I can take the things I see
But I keep asking myself why
And if there ain't just a little bit more for me
Here, when there's time to count the cost
I keep measuring what I lost
And wondering if you knew
It would all wind up with you


Starmaker
Dream breaker
Soul taker
We're happy now


Here, as I watch the time go by
How I'd like to sail away
Leaving all my past behind
But I know I'd only last for a couple of days
Here stands everything I thought I'd made
It's the only life I've known
And I can't even call it my own
I got no home
I belong to you, my


Starmaker
Dream breaker
Soul taker
We're happy now
We're so happy now


Starmaker
Dream breaker
Soul taker
We're happy now
We're so happy now
Starmaker
Dream breaker

Mr Crandall

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...