יום שבת, 8 בדצמבר 2018

The Beatles - 08 - Strawberry Fields Forever - 1967 - ARD - 8.12.18 PARTY 06 ( HANUKA ARD PARTY)

היום , יום שבת , ל' כסלו , התשע"ט , 8.12.18

שבת שלום מוזהבת  חברות וחברים יקרים.
🖤🌺💛🌹🧡🌷💙🌼💜🌻💚🖤🌺💛🌹🧡🌷💙🌼💜🌻💚🖤🌺💛🌹🧡🌷💙🌼💜🌻💚
אם תשאלו אותי מיהי הלהקה הלועזית , שאני אוהב ? לא בטוח שאתן תשובה מהירה , מכיוון שאני אוהב המון להקות , זמרות וזמרים שונים ומגוונים , אבל בסופו של דבר אני מאמין  שתשובתי תהיה הביטלס / חיפושיות הקצב הם פשוט החלו את כל המהפכה במוזיקה בשנות השישים וזכו להצלחה אדירה , והמוזיקה שלהם אף פעם לא נמאסת עליי , ואני יכול להאזין להם ללא הפסקה. . חברי הלהקה : ג'ון לנון ז"ל , פול מקרטני , ג'ורג' הריסון ז"ל , רינגו סטאר ועוד שני חברים לשעבר סטוארט סטאקליף ז"ל ו פיט בסט , הלהקה התפרקה רשמית באפריל 1970 . לא אתחיל בסיפור הלהקה המופלאה , מפאת קוצר זמן . אני מאד ממליץ להאזין לתוכניתו של יואב קוטנר בארכיון גל"צ : מסע הקסם המסתורי- סיפורה של להקת החיפושיות : 
60 פרקים קסומים . סידרה מאד מעניינת ומרתקת , להלן קישור לתוכנית : מסע הקסם המסתורי - סיפורה של להקת החיפושיות - מגיש - יואב קוטנר

להיום בחרתי בשירם היפיפה משנת 1967 , כותב השיר – ג'ון לנון עוד בסוף שנת 1966
אך השיר ייצא לאור בשנת 1967 , השיר : שדות תות לנצח .
 Strawberry Fields Forever (מאנגלית: שדות תות לנצח) הוא אחד השירים המפורסמים והידועים של הביטלס. הוא נכתב על ידי ג'ון לנון, אך הקרדיט ניתן ל לנון ומקרטני. השיר לא נכתב על שדות תותים, אלא על בית יתומים הסמוך
לביתו של  לנון , שדות תות .  תמליל השיר ותזמורו אפלים ודיכאוניים ובנויים על "טריפ רע" של לנון בעת שנטל LSD. השיר כולל סולם יורד של אקורדים שנחשב ל "שטני", כמו כן הוא כולל נגינת חצוצרות בסגנון גוסטב מאהלר, הנשמעות כמבשרות את יום הדין ונגינת צ'לו מועצמת, שאף היא מעניקה לו גוון אפל. השיר הוא אחד משירי הרוק הראשונים אשר בהם היה שימוש בכלי ה מלוטרון אשר הפך לפופולרי בשימושו בז'נארים כמו רוק מתקדם, רוק פסיכדלי אך גם פופ ועוד רבים אחרים.
השיר כולל קודה, סיומת ארוכה יחסית המופיעה לאחר שהשיר מסתיים ומכילה ניגון מהיר של סליל הקלטה לאחור ומלמולים. בסיום השיר אומר ג'ון לנון "Cranberry sauce" ("רוטב חמוציות"), בניגוד לאגדה האורבנית לפיה הוא אומר "אני קברתי את פול". לאחר הרצחו של לנון, הוקם בניו יורק אתר זיכרון בשם Strawberry Fields.

החיפושיות - שדות תות לנצח - 1967
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

   תני לי לקחת אותך למטה
   כי אני הולך לשדות התות
   שום דבר לא אמתי
   ואין במה להיאחז
   שדות תות לנצח

   לחיות זה קל עם עיניים עצומות
   לא להבין כל מה שאתה רואה
   זה נעשה קשה להיות מישהו
   אך זה מצליח לבסוף
   זה לא משנה לי הרבה.

   תני לי לקחת אותך למטה,
   כי אני הולך לשדות התות.
   שום דבר לא אמתי,
   ואין במה להיאחז
   שדות תות לנצח.

   אף אחד אני חושב אינו ברמה שלי,
   אני מתכוון, זה חייב להיות גבוה או נמוך.
   כלומר, אינך יכולה, את יודעת , להתכוונן;
   אך זה בסדר;
   כלומר, אני חושב שזה לא כל כך רע.



       תני לי לקחת אותך למטה,
   כי אני הולך לשדות התות.
   שום דבר לא אמתי,
   ואין במה להיאחז
   שדות תות לנצח.

   תמיד, לא לפעמים, חושב שזה אני;
      אך את יודעת אני יודע כשזה חלום.
   אני חושב שאני יודע אני מתכוון לכן,
   אך הכל לא נכון
   כלומר אני חושב שאיני מסכים.

   תני לי לקחת אותך למטה,
   כי אני הולך לשדות התות.
   שום דבר לא אמתי,
   ואין במה להיאחז
   שדות תות לנצח.
      שדות תות לנצח.
       שדות תות לנצח.

איזה שיר אדיר של להקה אדירה . שבת מקסימה וגשומה .
❤💛🧡💙💜🖤💚🌺🌹❤💛🧡💙💜🖤💚🌺🌹❤💛🧡💙💜🖤💚🌺🌹
קישור ויקיפדיה:הביטלס    Link Wiki: The Beatles
קישור ויקיפדיה:שדות תות לנצח  
Link Wiki : Strawberry Fields Forever

The Beatles - Strawberry Fields Forever - Chords
(A) Em7
Let me take you down, cos I'm going to Strawberry Fields
F#m7 D F#
Nothing is real, and nothing to get hung about
Dmaj7 A
Strawberry Fields forever
E(IV) G#m E7(II) Bm7 C#7 F#m F#m7 Dmaj7
Living is easy with eyes closed, misunderstanding all you see
D E7 A F#m
It's getting hard to be someone but it all works out
D E D A
It doesn't matter much to me
CHORUS:
(n.c.) Em7
Let me take you down, cos I'm going to Strawberry Fields
C#dim D F#
Nothing is real, and nothing to get hung about
Dmaj7 A riff 1
Strawberry Fields forever
E(IV) G#m E7(II) Bm7 C#m7 F#m F#m7 Dmaj7
riff 2
No one I think is in my tree, I mean it must be high or low
D E7 A F#m E
That is, you can't you know tune in but it's all right
D E D A
That is, I think it's not too bad ...CHORUS
E(IV) G#m E7(II) Bm7 C#m7 F#m
Always know, sometimes think it's me
F#m7 Dmaj7 riff 2
But you know I know when it's a dream
D E7 A F#m E
I think a "no" will be a "yes", but it's all wrong
D E D A
That is, I think I disagree ...CHORUS (without riff 1)
F#m Dmaj7 A
Strawberry Fields forever
Dmaj7 E F#m
Strawberry Fields forever
❤💛🧡💙💜🖤💚🌺🌹❤💛🧡💙💜🖤
The Beatles - Strawberry Fields Forever - Lyrics
Let me take you down 'Cause I'm going to strawberry fields Nothing is real And nothing to get hung about Strawberry fields forever Living is easy with eyes closed Misunderstanding all you see It's getting hard to be someone But it all works out It doesn't matter much to me Let me take you down 'Cause I'm going to strawberry fields. Nothing is real And nothing to get hung about Strawberry fields forever
No one I think is in my tree I mean, it must be high or low That is, you can't, you know, tune in But it's all right That is, I think it's not too bad Let me take you down 'Cause I'm going to strawberry fields Nothing is real And nothing to get hung about Strawberry fields forever Always, no sometimes, think it's me But you know I know when it's a dream I think I know I mean a yes But it's all wrong That is I think I disagree Let me take you down 'Cause I'm going to strawberry fields Nothing is real And nothing to get hung about Strawberry fields forever Strawberry fields forever Strawberry fields forever
❤💛🧡💙💜🖤💚🌺🌹❤💛🧡💙💜🖤

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...