יום שבת, 16 במרץ 2019

Miley Cyrus - 05 - Wrecking Ball - 2013 - ARD - 15.3.19 PARTY 14 ( TOUCHING & EXCITING FEMALE SINGERS PARTY)

היום , שישי , ח'  אדר ב'  , התשע"ט,        15.3.19 
 קישור לקליפ:

מיילי סיירוס
מיילי סיירוס

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙


היי משפחה, חברות וחברים מקסימים 💜👄💛👄💚
חוויית פרידה בין בני זוג הוא תהליך פסיכולוגי וקשה מנשוא , שנאלצים לעבור ,ובד"כ הצד , שלא היה מעוניין בפרידה יוצא יותר נפגע ומצולק מהתהליך העצוב והקשה הזה 
עתה  נמשיך עם מסיבת  הזמרות עם השירים המרגשים ביותר . אנו בשיר מס' 5 - כאן אנו מוצאים זמרת מרגשת במיוחד - מיילי סיירוס , בשירה - כדור הריסה - משנת 2013 , אך תחילה  קמצוצון מידע על מיילי המקסימה :

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙
מיילי סיירוס
מיילי ריי סיירוס (באנגלית: Miley Ray Cyrus; נולדה ב-23 בנובמבר 1992) היא זמרת, פזמונאית ושחקנית אמריקאית. לאחר ששיחקה תפקידים קטנים בסדרת הטלוויזיה Doc והסרט סיפורי דגים בילדותה, היא הפכה לאלילת נוער בכיכובה בסדרת הטלוויזיה של ערוץ דיסני, האנה מונטנה, בדמות מיילי סטיוארט בשנת 2006. אביה, בילי ריי סיירוס, כיכב גם הוא בסדרה בתור אביה של מיילי. לאחר מכן חתמה על חוזה הקלטות עם הוליווד רקורדס, ואלבום הבכורה שלה, Meet Miley Cyrus הגיע למעמד פלטינה משולשת על ידי איגוד תעשיית ההקלטות האמריקאי לאחר שמכר מעל לשלושה מיליון עותקים. היא הוציאה את האלבום השני שלה, Breakout, והשיקה את הקריירה הקולנועית שלה בתור מדבבת בסרט האנימציה בולט בשנת 2008.
סיירוס כיכבה בסרט הקולנוע האנה מונטנה: הסרט, והחלה לטפח תדמית בוגרת יותר עם המיני-אלבום שלה, The Time of Our Lives בשנת 2009.
בשנת 2010, פרסמה את האלבום השלישי שלה, "Can't Be Tamed", האלבום הכושל ביותר בקריירה שלה. באותה שנה הופיעה בסרט "השיר האחרון". סיירוס התמקדה בקריירת המשחק שלה עם כמה הופעות בטלוויזיה וסרטים בשנים 2011 ו-2012. ההתנהגות המינית המוחצנת שלה עוררה מחלוקת נרחבת תוך שהיא מקדמת את אלבומה הרביעי Bangerz, הראשון שלה תחת חוזה ההקלטה שלה עם תקליטי RCA. אלבום האולפן החמישי של סיירוס Miley Cyrus & Her Dead Petz, אותו הוציאה באופן עצמאי, חרג מסגנון הפופ המסורתי שלה לסגנון פסיכדלי יותר. בשנת 2016, היא הייתה מנטורית בעונה ה-11 של תחרות השירה The Voice בארצות הברית.
עם Bangerz, סיירוס השיגה את האלבום השלישי במספר שלה שהגיע לראש מצעד הבילבורד 200, והחמישי במספר אם מוסיפים את הפסקולים של התוכנית האנה מונטנה. שמונה שירים שלה נכנסו לעשירייה הפותרת של מצעד בילבורד הוט 100: See You Again, 7 Things, The Climb, Party in the U.S.A., Can't Be Tamed, We Can't Stop, Malibu ושירה היחיד שהגיע לראש המצעד, Wrecking Ball. סיירוס קיבלה מספר מועמדויות ופרסים שונים; ביניהם מועמדויות לפרס גראמי ופרס גלובוס הזהב.

אז קבלו במחיאות כפיים סוערות את :

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙
מיילי סיירוס


שיר מס' 5 - מיילי סיירוס - כדור הריסה - 2013:

שרטנו, נכבלו, חיינו חסרי תועלת
קפצנו, מעולם לא שאלנו למה
התנשקנו, נפלתי בקסמך
אהבה שאף אחד לא יכול להכחיש

אל תגיד לעולם שפשוט הלכתי משם
אני תמיד ארצה אותך
אני לא יכולה לחיות בשקר
רצה למען חיי
אני תמיד ארצה אותך

נכנסתי כמו כדור הריסה
מעולם לא נתפסתי כל כך חזק באהבה
כל שרציתי הוא לשבור את החומות שלך
כל מה שאתה עשית היה להרוס אותי
כן אתה... הרסת אותי

הרמתי אותך גבוה בשמיים
ועכשיו, אתה לא יורד למעטה
לאט לאט זה התהפך
נתת לי להישרף
ועכשיו, האפר שלנו על האדמה

אל תגיד לעולם שפשוט הלכתי משם
אני תמיד ארצה אותך
אני לא יכולה לחיות בשקר
רצה למען חיי
אני תמיד ארצה אותך

נכנסתי כמו כדור הריסה
מעולם לא נתפסתי כל כך חזק באהבה
כל שרציתי הוא לשבור את החומות שלך
כל מה שאתה עשית היה להרוס אותי

נכנסתי כמו כדור הריסה
כן, פשוט עצמתי את עיניי והתנדנדתי
השארת אותי להתרסק בנפילה לוהטת
כל מה שאתה עשית היה להרוס אותי
כן אתה... הרסת אותי

מעולם לא התכוונתי להתחיל מלחמה
רק רציתי שתיתן לי להיכנס
ובמקום להשתמש בכוח...
אני מניחה שהייתי צריכה לתת לך לנצח...

מעולם לא התכוונתי להתחיל מלחמה
רק רציתי שתיתן לי להיכנס
אני מניחה שהייתי צריכה לתת לך לנצח...

אל תגיד לעולם שפשוט הלכתי משם
אני תמיד ארצה אותך

נכנסתי כמו כדור הריסה
מעולם לא נתפסתי כל כך חזק באהבה
כל שרציתי הוא לשבור את החומות שלך
כל מה שאתה עשית היה להרוס אותי

נכנסתי כמו כדור הריסה
כן, פשוט עצמתי את עיניי והתנדנדתי
השארת אותי להתרסק בנפילה לוהטת
כל מה שאתה עשית היה להרוס אותי
כן אתה... הרסת אותי
כן אתה... הרסת אותי

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙

מיילי סיירוס

מיילי סיירוס

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙


Miley Cyrus - Wrecking Ball - 2013 - Chords






💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙
מיילי סיירוס

מיילי סיירוס
💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙



Miley Cyrus - Wrecking Ball - 2013 - Lyrics


We clawed, we chained, our hearts in vain
We jumped, never asking why
We kissed, I fell under your spell
A love no one could deny

Don't you ever say I just walked away
I will always want you
I can't live a lie, running for my life
I will always want you

I came in like a wrecking ball
I never hit so hard in love
All I wanted was to break your walls
All you ever did was break me
Yeah, you, you wreck me

I put you high up in the sky
And now, you're not coming down
It slowly turned, you let me burn
And now, we're ashes on the ground

Don't you ever say I just walked away
I will always want you
I can't live a lie, running for my life
I will always want you

I came in like a wrecking ball
I never hit so hard in love
All I wanted was to break your walls
All you ever did was break me

I came in like a wrecking ball
Yeah, I just closed my eyes and swung
Left me crouching in a blaze and fall
All you ever did was break me
Yeah, you, you wreck me

I never meant to start a war
I just wanted you to let me in
And instead of using force
I guess I should've let you in
I never meant to start a war
I just wanted you to let me in
I guess I should've let you in

Don't you ever say I just walked away
I will always want you

I came in like a wrecking ball
I never hit so hard in love
All I wanted was to break your walls
All you ever did was break me

I came in like a wrecking ball
Yeah, I just closed my eyes and swung
Left me crouching in a blaze and fall
All you ever did was break me
Yeah, you, you wreck me

Yeah, you, you wreck me

💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙 
מיילי סיירוס

מיילי סיירוס





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...