יום שבת, 16 בפברואר 2019

Nirvana - 08 - Come As You Are - 1991 - ARD - 16.2.19 PARTY 12 ( METAL ROCK PARTY)

היום , יום שבת , י"א  אדר א'  , התשע"ט,      16.2.19
קישור לקליפ:   Nirvana - Come As You Are


שבת מקסימה משפחה , חברות וחברים אהובים . 💜👄
מסיבת הרוק שלנו תופסת תאוצה רבה , מקווה שאתם נהנים מהסגנונות הרבים של הרוק , אני משתדל לגוון , וגם רץ אתכם לאורך השנים . אנו בשיר מס' 8 - וכאן אנו מגיעים ללהקת נירוונה עם הסולן הענקי קורט קוביין ז"ל , בשירם בוא איך שאתה - משנת 1991
תמיד הצחיק אותי משום מה השם נירוונה - מה שאמור להיות הפירוש מנוחה בסטלנות מסויימת , ותשיר שירים שקטים ,ואז הפוך על הפוך ,הלהקה נותנת  בראש . חחחחחחח  . וכמובן כפתיחה קמצוצון מידע על להקת נירוונה:  נירוונה (Nirvana) הייתה להקת גראנג' אמריקאית פופולרית מאברדין, וושינגטון. הלהקה פרצה אל הזרם המרכזי בעזרת הסינגל "Smells Like Teen Spirit" מתוך אלבומה מ-1991, Nevermind, כאשר היא סוחפת אחריה זרם של להקות פאנק רוק ורוק אלטרנטיבי, שהתקשורת נהגה לכנות בשם "גראנג'". להקות גראנג' אחרות כגון אליס אין צ'יינס, פרל ג'אם וסאונדגארדן נהנו אף הן מעלייה בפופולריות שלהן, וכתוצאה מכך הפך הרוק האלטרנטיבי לז'אנר דומיננטי ברדיו ובטלוויזיה של ארצות הברית של תחילת עד אמצע שנות התשעים.

כמנהיג הלהקה תואר לעיתים קורט קוביין בתקשורת 
כ"דוברו של דור שלם", בעוד שנירוונה זכתה לכינוי "ספינת הדגל של דור ה-X". קוביין חש שלא בנוח עם תשומת הלב המופרזת לה זכה לדעתו, והפנה את עיקר תשומת לבו ליצירה, כאשר הוא מאתגר את קהלה של הלהקה עם אלבומה השלישי In Utero. על אף שהפופולריות של הלהקה דעכה בהדרגה לאחר יציאתו של אלבום זה, המשיך גרעין המעריצים שלה להעריך את הצד הפחות קומוניקטיבי שלה, במיוחד לאחר הופעתה במסגרת MTV Unplugged ב-1993.
ביום שישי ה-8 באפריל 1994 נמצאה גופתו של קוביין על ידי טכנאי אלקטרוניקה בדירתו בסיאטל. דו"ח פתולוג קבע שקוביין מת שלושה ימים קודם לכן, ב-5 באפריל. על פי הדו"ח, הוא הזריק לעצמו מנה גדולה של הרואין ואז ירה בעצמו בראשו ברובה ציד. דרכה של נירוונה הגיעה למעשה לקיצה.
תקופת קיומה הקצרה של נירוונה באה לקיצה לאחר מותו של קוביין ב-1994, אך הפופולריות שלה הלכה והתעצמה בשנים שלאחר מכן. שמונה שנים לאחר מותו של קוביין הגיעה קלטת דמו בשם "You Know You're Right" שהלהקה הקליטה חודשיים טרם מותו של קוביין, למקום הראשון במצעדים ברחבי העולם. מאז אלבום הבכורה שלה מכרה הלהקה מעל חמישים מיליון אלבומים ברחבי העולם, מתוכם מעל עשרה מיליון עותקים של Nevermind בארצות הברית לבדה. נירוונה נהנית מנוכחות חזקה ומתמשכת בתחנות רדיו ברחבי העולם. בשנת 2014, הלהקה נכנסה להיכל התהילה של הרוק אנד רול. 
אז ממשיכים לתת בראש עם שיר מס' 8 - נירוונה - בוא כפי שאתה - שנת 1991.

🎵🎶🎷🎸🎹🎺🎻🎵🎶🎷🎸🎹🎺🎻




🎵🎶🎷🎸🎹🎺🎻🎵🎶🎷🎸🎹🎺🎻

שיר מס' 8 - נירוונה - בוא , כפי שאתה - 1991



בוא כפי שאתה,
כמו שהיית,
כמו שאני רוצה שתהייה.
כחבר, כחבר,
כאויב ישן.
קח את הזמן, תמהר,
הבחירה שלך אל תאחר.
קח מנוחה, כחבר,
כזיכרון ישן,



זיכרון, 
זיכרון, 
זיכרון.

בוא מלא בבוץ,
ספוג באקונומיקה,
כמו שאני רוצה שתהייה.
כטרנד, כחבר,
כזיכרון ישן,
זיכרון, 
זיכרון, 
זיכרון.


ואני נשבע,
שאין לי אקדח.
לא אין לי אקדח.
לא אין לי אקדח.
לא אין לי אקדח.
זיכרון, 
זיכרון, 
זיכרון, 
זיכרון {אין לי אקדח...}

ואני נשבע,
שאין לי אקדח.
לא אין לי אקדח.
לא אין לי אקדח.
לא אין לי אקדח.

🎵🎶🎷🎸🎹🎺🎻🎵🎶🎷🎸🎹🎺🎻



🎵🎶🎷🎸🎹🎺🎻🎵🎶🎷🎸🎹🎺🎻

Nirvana - Come As You Are - 1991 - Chords












נירוונה


Nirvana - Come As You Are - 1991 - Lyrics



Come as you are,

 as you were,

 as I want you to be

As a friend, as a friend,
 as and old enemy
Take your time, hurry up
the choice is yours, don't be late
Take a rest as a friend
 as and old memoria

Memoria,
 memoria 
memoria
 memoria

Come doused in mud, 
soaked in bleach,
 as I want you to be
As a trend, as a friend
 as an old memoria,
 memoria

And I swear that I don't have a gun
No, I don't have a gun
No, I don't have a gun
Memori-a, memori-a, memoria, memoria

And I swear that 
I don't have a gun
No, I don't have a gun
No, I don't have a gun

No, I don't have a gun
No, I don't have a gun

Writer/s: KURT COBAIN

 🎵🎶🎷🎸🎹🎺🎻🎵🎶🎷🎸🎹🎺🎻











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...