יום שני, 11 בפברואר 2019

Evanescence - 03 - Bring Me To Life - 2003 - ARD - 11.2.19 PARTY 12 ( METAL ROCK PARTY)

היום , יום שני , ו'  אדר א'  , התשע"ט,      11.2.19
קישור לקליפ:
Evanescence
Evanescence


היי לכולם, משפחה , חברות וחברים אהובים 💜👄💛

מסיבת הרוק המדהימה שלנו נמשכת , וכאן אנו מגיעים ללהקה , שממש אהובה עליי - אוונאסנס , נכון העליתי כבר קליפ שלהם  ב - 13.11.18 - שם השיר הנצחי שלי - משנת 2007 , אתם יכולים להיכנס לארכיון הבלוג לקרוא ולצפות בו שוב שוב , שיר ענק. 

כפי שכתבתי אז - משמעות הלהקה בעברית היא התפוגגות . אוונאסנס היא להקת רוק אמריקנית, זוכת פרס גראמי, שהוקמה בשנת 1995 על ידי בן מודי ואיימי לי. סגנון הלהקה מגוון וכולל השפעות מטאל , אופרה ,  גראנג' ואלקטרונית. סולנית הלהקה איימי לי היא זמרת ויוצרת ענקית , את רוב שירי הלהקה היא כותבת , חברי הלהקה משתנים לאורך השנים, אך איימי תמיד נשארת במקומה. 

שיר מס' 3 - שלנו בחרתי בשירם - החזר אותי לחיים - המרגש משנת 2003 - מתוך אלבום הבכורה שלהם  - FALLEN  - בתרגום לעברית - נפול
💙👄💚💋💜👄💛💋💙👄💚💋💜👄💛
Fallen זכה להצלחה גדולה. הוא הוכתר כתקליט פלטינה משושה (על ידי ה-RIAA), ונמכרו למעלה מ-17 מיליון עותקים שלו ברחבי העולם (כמחציתם בארצות הברית). האלבום שהה בעשיריה הראשונה של מצעד בבילבורד במשך 42 שבועות וסיים במקום השלישי, 16 שבועות במצעד הפזמונים של בריטניה (מקום ראשון), 100 שבועות במצעד הפזמונים של ארצות הברית, האלבום השמיני הנמכר ביותר באמריקה בשנת 2004, והוכתר כאלבום זהב ופלטינה ב-35 מדינות שונות. כמו כן, האלבום היה לאחד מתוך שבעה אלבומים שהיו ברשימת ה-Billboard Top 50 במשך שנה ומעלה.
בין היתר, הועמד לפרס גראמי לאלבום השנה.



חבר'ה היכונו - אני הולך לחפור הרבה על השיר האדיר הזה. 
Bring Me to Life (בעברית: החזר אותי לחיים) הוא הסינגל הראשון מאלבום הבכורה של להקת המטאל האמריקאית אוונסנס, Fallen. הסינגל יצא ב-22 באפריל 2003. תחילה תוכנן השיר Going Under להיות הסינגל הראשון של הלהקה, אולם לאחר שיצא אלבום פסקול הסרט דרדוויל, בו נכלל השיר "Bring Me to Life", הוחלט להוציאו בתור הסינגל הראשון, ולדחות את מועד יציאת "Going Under".
השיר נכתב על ידי איימי לי, בן מודי ודייוויד הודג'ס בהשראת אירוע שקרה ללי בעת שהייתה במסעדה. Bring Me to Life נחשב לסינגל המצליח ביותר של הלהקה לאחר שהגיע לטופ 10 במצעדי המוזיקה ביותר מ-15 מדינות ברחבי העולם, וכן זכה בפרס "הופעת ההארד רוק הטובה ביותר" בטקס פרסמי הגראמי ה-46 בשנת 2004






סולנית הלהקה איימי לי, הצהירה שלשיר ישנן מספר משמעויות. בריאיון ל-VH1 סיפרה לי שהשיר מדבר על הרחבת האופקים. היא ציינה שהוא נכתב על התעוררות לכל הדברים שהוחמצו במשך זמן רב. כמו כן, היא הוסיפה שיום אחד ניגש אליה אדם שאמר לה משהו שגרם ללב שלה לפעום מהר, ושאז היא בעצם הבינה שהיא הייתה חסרת תחושה, ושהיא חיה את חייה ללא הנאה. בריאיון אחר שהעניקה במהלך סיבוב הופעות, סיפרה לי שהיא הייתה במערכת יחסים בה היא סבלה, ולא הייתה מאושרת כלל. היא שוחחה במסעדה עם ידיד של הלהקה, ומהמעט שהם דיברו היא הרגישה שהוא יודע בדיוק איך היא חושבת, ושהיא לא באמת מאושרת. 

במהלך ריאיון אחר, ציינה לי שהשיר נכתב על אותו חבר, ג'וש הארצלר, לו היא נישאה במאי 2007. 





הווידאו קליפ של השיר צולם בינואר 2003 ברומניה, והוא בוים על ידי פיליפ סטוצל. הקליפ צבר פופולריות רבה והוא שודר בערוצים רבים.
הקליפ מתחיל כשרואים את לי ישנה בחדר שלה שנמצא בבניין גבוה. את שאר חברי הלהקה רואים כשהם מנגנים בקומה גבוהה יותר בבניין. בתחילת הפזמון ניתן לראות את פול מק'קוי בחדר אחר בזמן שלי מתעוררת והולכת לכיוון החלון. לי יוצאת מהחלון ומתחילה לטפס על הבניין עד שהיא מגיעה לחדר בו נמצאים שאר חברי הלהקה. מק'קוי מבחין בלי שמטפסת על הבניין, ופותח את החלון - דבר הגורם לה למעוד. הוא מנסה לעזור לה ללא הצלחה והיא נופלת מהבניין. לאחר מכן רואים את לי שוב במיטה, והכל מתברר כחלום.
בקליפ איימי לי ממחישה את השיר, בו היא מחפשת מישהו ש"יעיר אותה ויציל אותה" (Wake me up-inside and save me).

💙👄💚💋💜👄💛💋💙👄💚💋💜👄💛


זהו חפרתי לכם מספיק , תודו אבל שזה היה מעניין ,
עתה ניגש לתרגום השיר לעברית , אקורדים , ומילות השיר באנגלית - כמנהגי בקודש בבלוג ARD .
אז קבלו במחיאות כפיים סוערות:

💙👄💚💋💜👄💛💋💙👄💚💋💜👄💛

שיר מס' 3 - אוואנאסנס - החזר אותי לחיים - 2003:

איך אתה רואה לתוך עיניי, כמו לדלתות פתוחות

המובילות אותך עמוק לתוכי

היכן , שהפכתי חסרת תחושה, ללא נשמה


רוחי ישנה במקום קר

עד שתמצא אותה ותוביל אותה בחזרה הביתה



(העירי אותי) , הער אותי מבפנים (איני יכול להתעורר)
הער אותי מבפנים , (הצילי אותי ),
קרא בשמי והצל אותי מהחשיכה, (העירי אותי).

גרום לדמי לזרום, (איני יכול להתעורר);

לפני שאני מתפרקת, (הצילי אותי);

הצל אותי מהכלום , שנהייתי.



עכשיו שאני יודעת מה אני בלי,

אינך יכול פשוט לעזוב אותי;

נשוף לתוכי והפוך אותי לאמתית, החזר אותי לחיים.





(העירי אותי) , הער אותי מבפנים (איני יכול להתעורר)

הער אותי מבפנים , (הצילי אותי ),

קרא בשמי והצל אותי מהחשיכה, (העירי אותי).


גרום לדמי לזרום, (איני יכול להתעורר);

לפני שאני מתפרקת, (הצילי אותי);

הצל אותי מהכלום , שנהייתי.



(החזר אותי לחיים), חייתי בשקר;


אין כלום בפנים, (החזר אותי לחיים).



קפואה מבפנים ללא המגע שלך,

ללא אהבתך, יקירי;


רק אתה הוא החיים בין המתים.






כל הזמן הזה, איני מאמין שלא ראיתי;


הייתי בחשיכה, אך את היית שם מולי.

ישנתי אלף שנה כנראה,


אני צריכה לפקוח את עיניי להכל.


ללא מחשבה, ללא קול, ללא נשמה;


אל תיתן לי למות כאן,


בטוח משהו לא בסדר, החזר אותי לחיים.





(העירי אותי) , הער אותי מבפנים (איני יכול להתעורר)

הער אותי מבפנים , (הצילי אותי ),

קרא בשמי והצל אותי מהחשיכה, (העירי אותי).


גרום לדמי לזרום, (איני יכול להתעורר);

לפני שאני מתפרקת, (הצילי אותי);

הצל אותי מהכלום , שנהייתי.


(החזר אותי לחיים), חייתי בשקר, אין כלום בפנים;

(החזר אותי לחיים).




💙👄💚💋💜👄💛💋💙👄💚💋💜👄💛


Evanescence - Bring Me To Life - 2003 - Chords







💙👄💚💋💜👄💛💋💙👄💚💋💜👄💛



Evanescence - Bring Me To Life - 2003 - Lyrics


How can you see into my eyes, like open doors
Leading you down into my core
Where I've become so numb
Without a soul
My spirit's sleeping somewhere cold
Until you find it there and lead it back home

(Wake me up) Wake me up inside (I can't wake up)
Wake me up inside (Save me)
Call my name and save me from the dark (Wake me up)
Bid my blood to run (I can't wake up)
Before I come undone (Save me)
Save me from the nothing I've become

Now that I know what I'm without
You can't just leave me
Breathe into me and make me real
Bring me to life

(Wake me up) Wake me up inside (I can't wake up)
Wake me up inside (Save me)
Call my name and save me from the dark (Wake me up)
Bid my blood to run (I can't wake up)
Before I come undone (Save me)
Save me from the nothing I've become

Bring me to life
I've been living a lie
There's nothing inside
Bring me to life

Frozen inside without your touch
Without your love, darling
Only you are the life among the dead

All this time, I can't believe I couldn't see
Kept in the dark, but you were there in front of me
I've been sleeping a thousand years it seems
I've got to open my eyes to everything
Without a thought, without a voice, without a soul
Don't let me die here
There must be something wrong, bring me to life

(Wake me up) Wake me up inside (I can't wake up)
Wake me up inside (Save me)
Call my name and save me from the dark (Wake me up)
Bid my blood to run (I can't wake up)
Before I come undone (Save me)
Save me from the nothing I've become

Bring me to life
I've been living a lie
There's nothing inside (Bring me to life)
Bring me to life





💙👄💚💋💜👄💛💋💙👄💚💋💜👄💛




















תגובה 1:

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...