יום שלישי, 18 בדצמבר 2018

Frank & Nancy Sinatra - 06 - Somethin' Stupid - 1967 - ARD - Aryeh Daniel - 17.12.18 PARTY 07 ( 1967 ARD HOT PARTY)

היום , יום שני , ט' טבת , התשע"ט,      17.12.18
קישור לשיר: Frank & Nancy Sinatra - 

Frank & Nancy Sinatra
היי משפחה , חברות וחברים אהובים 💙💋💚💋
אני ממשיך עם שנת 1967 הקסומה וכאן אני מגיע לנושא משפחה. אכן משפחה זה דבר מאד חשוב ואהוב , בסופו של יום אתה מגיע הביתה לאחר יום קשה בעבודה , ואתה מוצא אוזן קשבת , עידוד ומילה טובה ממשפחתך היקרה .
קשר בן אב לבתו הוא קשר מאד מיוחד , האב מהווה דוגמא לעצמאות , אינדיבידואליות , כוחניות עבור בתו , וחלק מהבנות אף יחפשו בני זוג עם תכונות אישיות המזכירות להן את אביהן , שבד"כ הן מעריצות ומתפעלות ממנו.
האב לעומת זאת , תמיד מרגיש צורך לגונן על בתו , ותמיד היא תיחשב בעיניו : " הילדה הקטנטונת המתוקה שלי " .
כמובן שהאב אוהב גם את בניו באותה המידה , אבל הקשר שונה - יותר חברי , יותר משחקי כדור , לשבת על בירה ביחד , צפייה בספורט , שש בש , קלפים וכ"ו.

👫👫👫👫👫👫👫👫👫👫👫👫👫
קישור למאמר מעניין בנושא אב ובת : מאמר על אב ובת

וכך אני מגיע למשפחת סינטרה הידועה : פרנק סינטרה הזמר האגדי ובתו היפיפייה והכישרונית ננסי סינטרה בדואט מרגש שלהם משנת 1967 - משהו טיפשי . קמצוצון מידע עליהם: 

ננסי סינטרהאנגלית: Nancy Sinatra; נולדה ב-8 ביוני 1940, בג'רזי סיטי, ניו ג'רזי), זמרת פופ-רוק ושחקנית אמריקאית. בתו של פרנק סינטרה מאשתו הראשונה - ננסי ברבאטו, הבכורה מבין שלושה ילדים. מלהיטיה הגדולים ניתן למנות את : מגפיים אלו נועדו להליכה , משהו טיפשי , יין קיץ , עיני אהבה , אתה חי רק פעמיים - שיר הנושא מתוך - ג'יימס בונד - "אתה חי רק פעמיים" גם משנת 1967 .

פרנק סינטרה היה זמר ושחקן אמריקאי, נחשב לאחד הזמרים החשובים ביותר במאה ה-20.  הוא נחשב לאחד מזמרי הפופ הגדולים ביותר בכל הזמנים ולאורך השנים הוציא מעל 50 אלבומים שנמכרו בכ-250 מיליון עותקים בכל העולם (כ־25 מיליון מתוכם בארצות הברית לבדה). 
עם המחשבה על סינטרה כזמר כתב פול אנקה את השיר My Way, שהפך אולי לשיר המזוהה ביותר עם 
פרנק סינטרה בכל שבעת עשורי היצירה שלו. 
סינטרה נחשב לתומך של ישראל, של הציונות ושל היהדות.
במשך השנים סייע סינטרה בגיוס תרומות לאוניברסיטה העברית בירושלים והוא בעצמו תרם סכום נכבד לאגודת ידידי האוניברסיטה העברית. בעקבות תרומה זו הונצח שמו של סינטרה ברחבה הראשית בקמפוס הר הצופים. כמו כן הוא תרם לסרט ההנצחה לשואה "ג'נוסייד", והפך לחבר בוועד המנהל של חבר הנאמנים של מרכז ויזנטל.
פרנק נפטר בשנת 1998 והוא בן 82 במותו . 
💜👄💛👄💚👄💖👄💜👄💛👄💚👄💙




Frank & Nancy Sinatra


פרנק וננסי סינטרה - משהו טיפשי - 1967




אני יודע , שאעמוד בתור,

עד , שתחשבי שיש לך זמן;
לבלות ערב איתי



ואם נלך לאיזה מקום לרקוד,

אני יודע שיש סיכוי; 

שלא תעזבי איתי.

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺




ואחר כך אנו נכנסים לאיזה מקום שקט וקטן,


ושותים משקה או שניים.
ואז אני הורס הכול,


כשאני אומר משהו טיפשי


כמו, "אני אוהב אותך".
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺





אני רואה את זה בעינייך,

שאת מתעבת את אותם השקרים הישנים;

ששמעת בלילה הקודם.

ולמרות שזה רק משפט בשבילך,

בשבילי זה אמתי;

זה אף פעם לא הרגיש כל כך נכון.
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺





אני מתאמן כל יום,



למצוא משפטים חכמים לומר;


לגרום למשמעות להראות.


אך אז אני חושב שאחכה,

עד שהלילה יגיע;

ואני לבד איתך.





☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺





הזמן מתאים,

הבושם שלך ממלא את ראשי;

הכוכבים נהיים אדומים;

והו, הלילה כה כחול.

ואז אני הורס הכול,

כשאני אומר משהו טיפשי
כמו, "אני אוהב אותך".
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺









הזמן מתאים,
הבושם שלך ממלא את ראשי;


הכוכבים נהיים אדומים;


והו, הלילה כה כחול.





☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺







ואז אני הורס הכול,




כשאני אומר משהו טיפשי

כמו, "אני אוהב אותך".
"אני אוהב אותך",
"אני אוהב אותך";
"אני אוהב אותך".




💛👄💜👄💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄






Frank & Nancy Sinatra - Somethin' Stupid - 1967 - Chords



 D
I know I stand in line until you think
                             
Em           A  Em A
you have the time to spend an evening with me.
   
Em           A                Em
And if we go someplace to dance I know that
         
A                   D
there's a chance you won't be leaving with me.
   
D7
And afterwards we drop into a quiet little place
          
G            Bb
And have a drink or two...
   
Em            A               Em
And then I go and spoil it all by saying
         
Am             D
Something stupid, like I love you.

#2.
     
D7
I can see it in your eyes that you despise
                                
G
The same old lines you heard the night before.
   
E                                  E7
And though it's just a line to you for me it's true
                   
A            A7
And never seemed so right before.

#3.
 
D
I practice everyday to find some clever lines
                  
Em           A    Em A
To say to make the meaning come true.
   
Em                A              Em           A
But then I think I'll wait until the evening gets late
       
D
And I'm alone with you.
   
D7
The time is right your perfume fills my head
                             
G               Bb
The stars get red and oh, the night's so blue.
   
Em            A               Em
And then I go and spoil it all by saying
         
A7            D
Something stupid like I love you.
 
D        Bb
I love you..(x3)

💛👄💜👄💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄








Frank & Nancy Sinatra


Frank & Nancy Sinatra - Somethin' Stupid - 1967 - Lyrics



I know I stand in line, until you think you have the time
To spend an evening with me
And if we go someplace to dance, I know that there's a chance
You want be leaving with me

And afterwards we drop into a quiet little place
And have a drink or two
And then I go and spoil it all, by saying something stupid
Like: "I love you"

I can see it in your eyes, that you despise the same old lies
You heard the night before
And though it's just a line to you, for me it's true
It never seemed so right before

I practice every day to find some clever lines to say
To make the meaning come through
But then I think I'll wait until the evening gets late
And I'm alone with you

The time is right, your perfume fills my head, the stars get red
And oh the night's so blue
And then I go and spoil it all, by saying something stupid
Like: "I love you"
("I love you, I love you,...")

💛👄💜👄💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄

Frank & Nancy Sinatra



































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Backstreet Boys - 07 - I Want It That Way - 1999 - ARD - 12.2.2023 Party 22 ( ARD Great 90'S Party Number 01 )

      היום, יום ראשון , כ"א שבט , תשפ"ג  ,  12.2.2023   💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜👄💛💜👄💛👄💚👄💙👄💖👄💜                         ...